• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-01-09 18:23:23 följande:

Näni tjejer.. Tog ett CB som visar bara + eller -. Det blev -. Är på bim + 2... Förstår inte varför jag mår såhär om jag inte är gravid?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Vad synd! Jag tyckte att jag hade flera symtom förra månaden också, kände mig väldigt annorlunda. Men det var bara kroppen som spelade mig ett stort spratt :/
  • Nostalgity

Har inte kännt såhär någon gång innan. Är inte den som letar symptom, snarare den som tränger undan dom. Men detta är så tydligt så jag reagera på de! Kroppen is the shit! Hehe

Lizzie09 skrev 2015-01-09 21:59:30 följande:

Vad synd! Jag tyckte att jag hade flera symtom förra månaden också, kände mig väldigt annorlunda. Men det var bara kroppen som spelade mig ett stort spratt :/

• eagle87
    SRMmamma87 skrev 2015-01-08 21:07:11 följande:
    Väntar på ÄL som är beräknad 17/1. Fick precis en hemsk tanke om att jag kommer vara sist kvar här när alla andra får plus... Så nu går jag och tittar lite tv och äter lite mat så kag blir positiv igen.
    Jag känner likadant :(
  • Nostalgity

Fast...hittills är min äl beräknad till 19/1... Min mens har inte kommit än så troligtvis har jag äl ännu senare än 19e. Så nu kan ni bli glada igen

eagle87 skrev 2015-01-09 22:20:31 följande:

Jag känner likadant :(

• Reggi

Temper men det är väldigt olika tider nu när jag är sjukskriven. Men tar alltid tempen när jag precis vaknat. Visar att jag hade äl i onsdags kan jag lita på de? Andra appar jag använder visar söndag och de gjorde FF först. Aldrig vart med om att den visar tidigare utan mera att den visar någon dag senare. Känner av en liten molvärk, vet inte alls vad jag ska tro. Använder inte äl test blir bara stressad av de.

• Pyret 85
    Reggi skrev 2015-01-10 09:12:19 följande:

Temper men det är väldigt olika tider nu när jag är sjukskriven. Men tar alltid tempen när jag precis vaknat. Visar att jag hade äl i onsdags kan jag lita på de? Andra appar jag använder visar söndag och de gjorde FF först. Aldrig vart med om att den visar tidigare utan mera att den visar någon dag senare. Känner av en liten molvärk, vet inte alls vad jag ska tro. Använder inte äl test blir bara stressad av de. phpFCVWdx61865.jpg

Fast ff har bara satt ut en streckad linje så det är lite osäkert fortfarande. Kan ju bero på att du inte tempar samma tid varje morgon. Jag tempar inte heller samma tid, helt enkelt för att jag inte har samma schema alltid.
  • Nostalgity

Bim + 3 och mensen lyser med sin frånvaro. Jag är varm, mår illa och det sticker till i brösten ibland.

Men eftersom testet visade - igår, får jag väl lita på det? Då kan jag nog ta mig en grogg ikväll?

• SRMmamma87

Hej tjejer,

Tycker mina flytningar är annorlunda än de tidigare 8 cyklarna. Känns som jag är konstant våt där nere (vilket jag är när jag känner efter!) och luktar mer tycker jag också. Inte illa, utan bara starkare om ni förstår vad jag menar. Vad kan detta bero på? Är på dag 11 i cykeln, beräknad ÄL om 7 dagar.

Svar på tråden BIM September 2014