BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Bara för att jag skrev att jag inte känner något så har jag fått svag molvärk, säkert bara inbillning.
undrar också hur det går för dig secretlyme, menar inte bara hur det går med att försöka utan hur du mår. Det kan och är tufft, jobbigt att inte få som man vill. Orättvist är det också,
Bara orolig för dig, tänker på dig iaf och om du läser detta så ska du veta att vi stöttar dig
Rosa på pappret idag...yttepytte. Mensen som är på g antar jag...
Om jag räknar de lilla idag som mensens första dag så är det äl 24e Jan. Eller ska jag vänta tills den kommer igång ordentligt?
Hur har det gått för dig, Nostalgity?
Rosa på pappret idag...yttepytte. Mensen som är på g antar jag...
Om jag räknar de lilla idag som mensens första dag så är det äl 24e Jan. Eller ska jag vänta tills den kommer igång ordentligt?
Har sån träningsvärk i magen utan att ha tränat.. Har haft det sen igår em. Har haft så två gånger innan, ena var jag gravid och andra inte. Så litar inte på det symptomet riktigt.
Nytt bim 8/2. Äl 25e Jan
5e försöket.
Nytt bim 8/2. Äl 25e Jan ![]()
5e försöket.
Hej tjejer! Fick ju vårt så efterlängtade plus i torsdags och igår började jag blöda, efter ett besök på gyn idag konstaterade de att det mycket troligt var början till missfall då blödningarna ökat. Är arg ledsen och uppgiven. Först har man väntat ett halvår på att få plussa och så blev det så här. Läkaren sa att de rekommenderade en mens innan vi försökte igen men hur har ni andra gjort? Kram på er
Ja, jag var nästan också säker. Dumma kropp
Meeeen, som sagt...ny månad! Dock kommer jag inte hålla koll på datum etc denna månad för vi vill inte ha ett oktoberbarn igen...vi har flickan den 6e okt och pojken den 12e okt. Så just denna månad kommer bli väldigt avslappnad. Vi kommer ju ligga på som vanligt (dvs när lusten faller på)...så de är ingen jättekatastrof ifall de inte tar sig nästa gång
dottern var beräknad 21a okt. Sonen 27e sept. Så vi hade lite "otur" att få födelsedagar så tätt hehe
trist att mensen kom. Jag var nästan bombsäker på att du var gravid med alla dina symptom. Men kroppen kan ju luras som tusan. Nu hoppas vi på att ni får en oktoberbebis istället.