BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej tjejer,
Tycker mina flytningar är annorlunda än de tidigare 8 cyklarna. Känns som jag är konstant våt där nere (vilket jag är när jag känner efter!) och luktar mer tycker jag också. Inte illa, utan bara starkare om ni förstår vad jag menar. Vad kan detta bero på? Är på dag 11 i cykeln, beräknad ÄL om 7 dagar.
kan det inte vara så att du har ÄL tidigare?
Kännt mig så nere igår, träffade min mans kompis tjej som har 2 små, o igår hans kusins fru som har 2 små o en på våg, är glad för deras skull men känns verkligen som jag är den enda som inte kan få barn. Alla andra verkar ha så lätt.. Kollade på ett youtube klipp på en tjej som tog me sin kille i en fotoautomat o berättade medans bilderna togs o han börja gråta. De va så fint när ska ja få berätta, ? Åker till Sve på måndag o har gyn tid på tisdag. Ska se va han säger de e ju som sagt dumma i huvudet här i eng.
ÄL test igår visade ingen ÄL så vet inte riktigt. Kroppen kan ju hålla på och muppa mest hela tiden. Eftersom vi är så uppmärksamma på tecken så märker vi ju alla små förändringar.
Eagle87, förstår dig precis. Spenderade kvällen igår med mitt tjejgäng där en av tjejerna är i vecka 20 efter att ha blivit gravid utan att ens försöka. "Vi har inte ens speciellt mycket sex!" :-/
Kännt mig så nere igår, träffade min mans kompis tjej som har 2 små, o igår hans kusins fru som har 2 små o en på våg, är glad för deras skull men känns verkligen som jag är den enda som inte kan få barn. Alla andra verkar ha så lätt.. Kollade på ett youtube klipp på en tjej som tog me sin kille i en fotoautomat o berättade medans bilderna togs o han börja gråta. De va så fint när ska ja få berätta, ? Åker till Sve på måndag o har gyn tid på tisdag. Ska se va han säger de e ju som sagt dumma i huvudet här i eng.
Hur har det gått för dig, Nostalgity?
Hur går det för dig secretlyme? Har tänkt mkt på dig sen du skrev ditt sista inlägg.
Hur går det för dig secretlyme? Har tänkt mkt på dig sen du skrev ditt sista inlägg.
Pirr och lite molvärk i livmodern idag, hoppas på att det är något positivt! ÄL+5 idag
Pirr och lite molvärk i livmodern idag, hoppas på att det är något positivt! ÄL+5 idag