BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nu har jag vart hos gyn, han var så snäll o förstående o chockad när jag berätta om hur jag blivit bemött tidigare:) fick iaf letrozol utskrivet o ska börja dag 5 nästa cykel:)!
Haft uppehåll här och kommer fortsätta ha det. Det blir inga mer försök just nu. Tack för erat stöd och lycka till.
Mensen kom idag. Startar IVF-behandling imorgon med hormonsprutor etc. Känns spännande.
Nästa bim är 13 feb och då är det bara att hoppas att embryot som sätts in efter ägguttag och befruktning har fäst sig om det nu lyckas bli något befuktat ägg.
13/2 Sarasessi 30 år, 15:e försöket, 2:a barnet (I:a IVF-försöket)
Ledsen om jag missat att svara någon i tråden någon gång. Minns att jag fick ett svar sist, men missade att svara och nu hittar jag det inte. Vet att jag frågade om det var fler som också försökt länge.
Kram på er- 2015 ska bli ett bra år!
Haft uppehåll här och kommer fortsätta ha det. Det blir inga mer försök just nu. Tack för erat stöd och lycka till.
Mensen kom idag. Startar IVF-behandling imorgon med hormonsprutor etc. Känns spännande.
Nästa bim är 13 feb och då är det bara att hoppas att embryot som sätts in efter ägguttag och befruktning har fäst sig om det nu lyckas bli något befuktat ägg.
13/2 Sarasessi 30 år, 15:e försöket, 2:a barnet (I:a IVF-försöket)
Ledsen om jag missat att svara någon i tråden någon gång. Minns att jag fick ett svar sist, men missade att svara och nu hittar jag det inte. Vet att jag frågade om det var fler som också försökt länge.
Kram på er- 2015 ska bli ett bra år!
Ja man blir lite rädd av att läsa på FASS' hehe. Men när man har pcos har man för mkt östrogen så genom att dämpa de stimulerar man fsh vilket stimulerar äggblåsor :) detta ska hjälpa mig ägglossa bättre o mer regelbundet, har ett sista naturligt försök nu o bim 6 feb o äl kommer i tid igen Osen kör vi... Är allt bra me dig?