• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara

här kommer ja igen och klagar av mig :P 

Jag borde vara glad, jag och min fästman har äntligen bestämt datum för när vi ska gifta oss, vi har pratat med den prästen som vi vill ska viga oss och vi har bokat kyrka och festlokal. Den 5 september kommer jag gifta mig :D men jag kan inte vara helt glad, 
    Jag går från att vara jätte glad till att nästan gråta av rädsla av att det är något fel med mig, visst jag har en tid hos gyn om en månad men ändå, jag har så mycket annat jag måste göra tills dess så jag hinner inte sitta här och tycka synd över mig själv för det gör jag egentligen inte, men ändå så kan jag inte koncentrera mig på mitt plugg som jag vet är jätteviktigt att jag fokuserar på nu när jag inte har ett barn att ta hand om också. 

blä blä blä haha hoppas ni har det bättre än mig iaf. Igår slutade min blödning så det känns bra, inget som påminner mig om att jag inte blev gravid den här gången heller utan att jag bara hade en cykel på 62 dagar, helt normalt.... 

• sarasessi
    eagle87 skrev 2015-01-14 16:26:52 följande:
    Vore underbart o plussa precis innan alla hjärtans dag,

Ja vi har försökt ett tag :)
    Ja, vi håller tummarna för det. Håller tummarna för er med. <3
  • FruA78

Hej alla! Hoppas att det är okej att jag hoppar in igen. Jag blev gravid på 11 försöket i september men fick tyvärr missfall i vecka 10. Hann se hjärtat slå men veckan efter hade det slutat slagit :( Har inte orkat varit aktiv här men känner mig nu redo att köra igång igen. Har varit inne och läst lite då och då och ni alla här är så starka!

Och i slutändan kommer vi alla få vårt efterlängtade barn. Förhoppningsvis väldigt snart.

Jag är på äl +9 idag och igår började vi utredningen ska bli skönt att få svar.

Kram på er!

• Emmissara
    FruA78 skrev 2015-01-14 17:08:20 följande:

Hej alla! Hoppas att det är okej att jag hoppar in igen. Jag blev gravid på 11 försöket i september men fick tyvärr missfall i vecka 10. Hann se hjärtat slå men veckan efter hade det slutat slagit :( Har inte orkat varit aktiv här men känner mig nu redo att köra igång igen. Har varit inne och läst lite då och då och ni alla här är så starka!

Och i slutändan kommer vi alla få vårt efterlängtade barn. Förhoppningsvis väldigt snart.

Kram på er!

Hejsan, fy vad tufft, du är riktigt stark :) men skönt att ni får en utredning och lycka till i allt :) 

Kram kram 
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-01-14 17:08:20 följande:

Kram på er!

Åh livet är bra orättvist ibland. Beklagar <3 kram
  • Pyret 85

Fick mina tester idag, var ju tvungen att testa och tyckte mig skymta ett suuuuuupersvagt streck. Eftersom svärmor är här så kunde jag inte kolla mer noga efteråt men nu när jag gick på toa och Stickan torkat kan jag absolut se ett andra streck om än supersvagt. Ska testa imorgon igen.

• FruA78

Tack tjejer!

Åh vad spännande pyret! Jag tyckte jag såg nåt svagt imorse jag med när jag testade. Håller tummarna för oss.

• Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-01-14 19:20:29 följande:

Tack tjejer!

Åh vad spännande pyret! Jag tyckte jag såg nåt svagt imorse jag med när jag testade. Håller tummarna för oss.

Håller också tummarna för oss!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-14 19:03:47 följande:

Fick mina tester idag, var ju tvungen att testa och tyckte mig skymta ett suuuuuupersvagt streck. Eftersom svärmor är här så kunde jag inte kolla mer noga efteråt men nu när jag gick på toa och Stickan torkat kan jag absolut se ett andra streck om än supersvagt. Ska testa imorgon igen.

Vad spännande! :) Jag testar också imorgon så då får vi hoppas att vi får varsitt plus! :)
Svar på tråden BIM September 2014