• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-12 19:41:36 följande:
    Haha, ska jag vara ärlig så testade jag också idag, även fast jag vet att det är nästintill omöjligt att det kan synas något redan! Men har så många tester hemma och behövde lugna mitt testbegär ;) Hade egentligen inte tänkt testa förrän fredag!

Vore ju fantastiskt om det tagit sig för er, hoppas det blir starkare framöver :)
    Jag tror fortfarande att mina ögon inbillar sig.. haha, har huuur många tester som helst från gravidkollen men dom är helt värdelösa. Hade ett annat test hemma och det var de jag testade med. Men var ju tvungen att klicka hem fler tester såklart. så har väl dom på onsdag så kan ju testa tidigast torsdag morgon då, eller onsdag em, fast då är svärmor hos oss.. hmm. så blir nog torsdag morgon och då är jag på BIM-2
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-12 19:47:15 följande:
    Jag tror fortfarande att mina ögon inbillar sig.. haha, har huuur många tester som helst från gravidkollen men dom är helt värdelösa. Hade ett annat test hemma och det var de jag testade med. Men var ju tvungen att klicka hem fler tester såklart. så har väl dom på onsdag så kan ju testa tidigast torsdag morgon då, eller onsdag em, fast då är svärmor hos oss.. hmm. så blir nog torsdag morgon och då är jag på BIM-2
    Ja man vill ju så gärna att det ska vara ett streck där så ibland vet man inte om man inbillar sig eller inte :P Vilka tester använder du?

Jag ska försöka hålla mig tills på torsdag jag också, även fast jag tror att det inte kommer visa något då heller egentligen. De två tidigare gångerna så har strecken inte visat sig förrän runt BIM, men man kan ju alltid hoppas på att det skulle visa sig tidigare denna gång om det har tagit sig :P På torsdag är jag på ÄL+ 9 och BIM -5
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-12 21:04:59 följande:
    Ja man vill ju så gärna att det ska vara ett streck där så ibland vet man inte om man inbillar sig eller inte :P Vilka tester använder du?

Jag ska försöka hålla mig tills på torsdag jag också, även fast jag tror att det inte kommer visa något då heller egentligen. De två tidigare gångerna så har strecken inte visat sig förrän runt BIM, men man kan ju alltid hoppas på att det skulle visa sig tidigare denna gång om det har tagit sig :P På torsdag är jag på ÄL+ 9 och BIM -5
    Billigatester har jag haft hemma. Nu beställde jag från testlagret.
  • Lizzie09

Är på ÄL+7 idag, och känner väl inget särskilt. Ömma bröst, men det har jag haft sedan äl+2, och det drar, rycker och molar lite runt livmoder och höfter/ljumskar ibland. Ska försöka hålla mig tills på torsdag innan det blir ett test :)

• eagle87

Nu har jag vart hos gyn, han var så snäll o förstående o chockad när jag berätta om hur jag blivit bemött tidigare:) fick iaf letrozol utskrivet o ska börja dag 5 nästa cykel:)!

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-13 12:31:16 följande:

Är på ÄL+7 idag, och känner väl inget särskilt. Ömma bröst, men det har jag haft sedan äl+2, och det drar, rycker och molar lite runt livmoder och höfter/ljumskar ibland. Ska försöka hålla mig tills på torsdag innan det blir ett test :)

nä jag känner inte heller något nu. ÄL+8 idag.
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-01-13 14:50:15 följande:

Nu har jag vart hos gyn, han var så snäll o förstående o chockad när jag berätta om hur jag blivit bemött tidigare:) fick iaf letrozol utskrivet o ska börja dag 5 nästa cykel:)!

Vad skönt att de var förstående här. Vad är letrozol för något?
  • Carerra
    eagle87 skrev 2015-01-13 14:50:15 följande:

Vad skönt att äntligen få hjälp!! <3
  • Pyret 85

Hur går det här inne? Själv är jag smått illamående nu efter lunchen. Annars nada. Får nog mina nya tester i em, får se om det blir ett test då eller om jag väntar tills imorgon. BIM på lördag.

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-14 12:16:02 följande:

Hur går det här inne? Själv är jag smått illamående nu efter lunchen. Annars nada. Får nog mina nya tester i em, får se om det blir ett test då eller om jag väntar tills imorgon. BIM på lördag.

Det pirrar, sticker och molar fortfarande i livmodern då & då, men annars ingenting. Har gått och letat tecken tidigare månader, men den här gången har jag inte lagt någon energi på det. Tyckte ju att jag hade många symtom förra månaden, men det var ju ingenting så jag vågar inte lite på några eventuella symtom längre.. Förlitar mig bara på testerna nu istället :)
Svar på tråden BIM September 2014