BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tror min äl stämde, på dag 19 (i onsdags förra veckan). Hade älflytningar på torsdagen men lotionflytningar på fredagen. Har inte kollat innan dess eftersom jag visste att vi inte kunde pricka in denna gång. Hade senaste sexet på söndagen (dag 16) och tror knappast det hjälper då vi inte ens lyckats när vi prickat äl. Hoppas kan man ju men det är ändå okej om det inte gör det. Blir ju inga aktiva försök igen för än maj månad då jag är helt inflyttad med sambon. :)
Har oregelbunden cykel, men appen har räknat ut den 8/2. Du då?
När har du bim?
Har precis tagit ett äl test. Men hur fasiken hittar jag appen att ladda hem.. Familjelivs? Appstore hittar den inte...bara Familjelivs graviditetskoll.
Hur ser era test ut när äl varit, första neg test efter ett pos liksom?
Mitt första äl test ever, så hade velat kolla av med er :-/
Har precis tagit ett äl test. Men hur fasiken hittar jag appen att ladda hem.. Familjelivs? Appstore hittar den inte...bara Familjelivs graviditetskoll.
Hur ser era test ut när äl varit, första neg test efter ett pos liksom?
Mitt första äl test ever, så hade velat kolla av med er :-/
Jo, det finns de alt. På min med nu..men när jag ska ladda upp bilden står de" kunde inte Öppna filen"
Jag går in via mobilen på familjeliv.se och väljer mobilversion. Där finns det "Lägg till bild" med knappen "Välj filer" :)
Jo, det finns de alt. På min med nu..men när jag ska ladda upp bilden står de" kunde inte Öppna filen"
Nu gick de hehe
Tror ni äl skett, lr ska ske?
Borde haft äl igår enligt app.
Bättre bild.

Svårt att säga förrän du fortsatt testat nån dag till :) sådär kan det bli både innan och efter äl.
Supersjuk preciS Som senaste äl, måste äta penicillin i 5 dagar o mår riktigt piss. Hoppas de inte har en negativ påverkan då vi verkl prickat in bra denna gång. KollA dennA höga feber.