BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tillklaras varför var året till gäves?
Secretlyme, så tråkigt att läsa att du är nere i en neråtperiod. Orden kanske inte är mkt till välden, men efter regn kommer det alltid solsken! När man minst anar det. Tycker du är fantastisk som kämpar så bra!
Har du fått något hjälp på traven än? Skickar en styrkekram!
Pyret86, grattis till bröllop! Det kanske är skönt att få något annat att fokusera på lite!
Jag ignorerar ingen medvetet, det har jag skrivit förut. Bra det att ibland vet jag inte vad jag ska skriva. Jag försöker stötta så mkt som jag kan.
Secretlyme, så tråkigt att läsa att du är nere i en neråtperiod. Orden kanske inte är mkt till välden, men efter regn kommer det alltid solsken! När man minst anar det. Tycker du är fantastisk som kämpar så bra!
Pyret86, grattis till bröllop! Det kanske är skönt att få något annat att fokusera på lite!
Vi försökte i ett år, och i dec hittades något som läkarna glömt kvar efter kejsarsnittet inuti min livmoder. De hade legat där i 12 månader och fungerat som ett p-piller sa de. Ett instrument, skalpelektrod. Jsg opererade ut det för några veckor sedan och det har blivit en massa rabalder kring det. Lex Maria anmälningar som sjukhuset gjort mot dem själva etc. Sjukt jobbigt då vår son dog strax efter detta kejsarsnitt där de glömde kvar objektet, så det har varit ett rätt tufft år för oss.
Det är inte konstigt att alla små ändringar tar tid att få in i BIM-listan. Dels kan jag bara ända vid datorn och sen skrivs det mkt i tråden så små ändringar tappas ofta bort. Lättast hade varit att ha en tråd bara för BIM-listan.
Tack<3
Det kommer att gå bra för oss alla, på ett eller annat sätt:). Du tar verkligen inte all plats. Jag läser allt ni skriver men är dålig på att skriva själv, men jag försöker hoppa in då jag tänker att det behövs. Ni alla ger mig så mycket stöd kring detta och det är ett nöje att gå in här varje dag och läsa.
Jag försöker att inte skriva allt för mycket då jag tycker att alla ska få synas och höras lika mycket som jag fått göra då jag tvivlade på vår relation och fick mycket peppar bland er allihop. Jag kände att jag tog all fokus och försökte med att inkludera andra och hjälpa andra som har det tungt. Men ibland känns det hopplöst att försöka då en del skriver av sig och när de får lite stöttning så försvinner de lika snabbt igen. Då känner jag att jag ger energi men får inget tillbaka.
Det ska nog gå bra för dig nu. Du verkar inte ha problem med att bli gravid och nu när felet är åtgärdat känner jag mig säker att 2015 kommer resultera i en bebis i magen. Kram på dig <3
Sitter och storlipar till ett BB-program på tv, hehe. Ååh vad jag också vill ha en bebis!
Det är inte konstigt att alla små ändringar tar tid att få in i BIM-listan. Dels kan jag bara ända vid datorn och sen skrivs det mkt i tråden så små ändringar tappas ofta bort. Lättast hade varit att ha en tråd bara för BIM-listan.
Secretlyme, men 11försök tror du inte de skulle ta det på allvar och kunna ge lite hjälp på traven? Vad skönt med en kommande flytt!:) Kan tänka mig att det har stressat en del, och kroppen har ju svårt att hantera stress på många sätt och vis. Du ska se att det snart vänder! När ni minst anar de, som nu tex när ni "tar det lite lugnare" och inte känner samma stress :) håller tummarna för er!