• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-02-16 17:15:33 följande:

Fortfarande svag mensvärk men ingen mens ännu.

Hade du tänkt testa nåt? :) eller väntar du och ser om mensen kommer? Hoppas det ändå tagit sig!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-02-16 19:27:03 följande:
    Hade du tänkt testa nåt? :) eller väntar du och ser om mensen kommer? Hoppas det ändå tagit sig!
    Nej inget testande här då jag är helt 100 på att mensen kommer senast onsdag. Hade som sagt sex typ 4 dagar innan ÄL och sen efter så jag tror verkligen inte det tagit sig.
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-02-16 19:47:56 följande:

Nej inget testande här då jag är helt 100 på att mensen kommer senast onsdag. Hade som sagt sex typ 4 dagar innan ÄL och sen efter så jag tror verkligen inte det tagit sig.

Okej.
  • SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2015-02-16 19:47:56 följande:

Har iof läst på flera ställen att spermier kan överleva i kvinnan upp till sju dagar, så nog finns det en chans
  • Emmissara

hejsan jag har inte varit inne här på några dagar, har mått väldigt dåligt över beskedet som jag fick i torsdags. 
    jag har läst igenom vad ni har skrivit sedan jag senast var inne och jag tycker det är jätte synd att några känner att de inte blir sedda (har själv känt så ibland också). Jag kan säga att jag ska bli bättre på att försöka svara, men det är så svårt att få ut det man känner i ord ibland, man vill inte trampa någon på tårna, och det man säger som peppning känns ibland som att det inte räcker till, jag vill göra mer för er alla. 

SRMmamma87, Jag har börjat att bara sitta vid datorn så jag ska se till och hjälpa till med Bim listan :) 

carolinheiner, det är skönt och höra att det fortfarande går bra för dig, som sagt varje dag som går bra är en dag närmare säkerheten. Och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det går vägen för er. 

• Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-02-17 11:01:13 följande:

Vilka är det som väntar på bim nu i dagarna?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Jag har BIM på fredag, men vi eftersom vi inte försöker aktivt nu så tror jag inte alls att det tagit sig. Känner ingenting heller så jag räknar helt klart med mens på fredag :)
  • Emmissara

Efter beskedet i torsdags så har jag ingen aning om när jag har bim, och de kommer man inte kunna veta heller, så ska beställa hem massa äl-test för att kolla om jag ens har ägglossning. (enligt hur lång min cykel var innan MF så skulle mitt bim varit den 12 feb) 
  • Pyret 85

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    BIM idag eller imorgon men vi försöker heller inte aktivt så tror ju inte det tagit sig. Ingen mens än.
  • eagle87

Jag väntar på äl. Brukar ha på dag 19-21 men vet inte nu då jag tagit letrozol. Hoppas på dag 13-14. Började testa idag dag 9.

Svar på tråden BIM September 2014