• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    carolinheiner skrev 2015-02-15 18:12:37 följande:

Tänker på dig! De e inte alls roligt å va nere i de stora svarta hålet :( ja har svårt att stötta då ja inte riktigt vad ja ska skriva för att de ska bli bättre. :( men ja tycker att du har lika stor rättighet å klaga från hålet precis som vi andra. :) så klaga på så ska vi nog stötta dig så gott vi kan :)

Tänker på dig med! Hur mår du?

Tack <3
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-02-15 18:27:42 följande:

Usch ja det är väldigt tufft.. Man är ju som sagt glad för deras skull, men hade man inte haft det bekymmer som man har, så hade man nog blivit ännu gladare. Låter kanske hemskt, men när man inte vill något hellre än att bli gravid själv så känner man sig så dålig när man inte blir det. Så känner jag iallafall :/

Mm, alla kvinnliga i min familj, från mormor till mamma och syskon, har blivit gravida när de var 19. De har inte haft svårt för det. Förutom min ena syster, hon har genomgått väldigt många missfall innan hon fick sitt första. Hennes tredje barn blev född för tidigt.

Min äldsta syster har 4 barn, mellersta systern 3 barn och den yngsta (jag är dock yngst bland alla) 3 barn. Och jag har inga och är 24 år... Vid det här laget hade alla mina syskon 2 barn...

Så jag förstår dig precis :'(
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-02-15 18:37:02 följande:

Jag känner likadant, sen vi börja har min mans syster blivit gravid O fött, har skrivit lite här tidigare om de. Jag gillar inte henne då hon är expert på att trycka ner folk O väldigt mallig så hela hennes graviditet tog väldigt hårt på mig då hon alltid skulle få mig O känna mig som skit som inte lyckas O kunde inte sluta tala om för mig hur underbart det är O hur lycklig hon är. Noll förstående är hon, och när jag blev ledsen så spred hon rykten om mig att jag är en hemsk avundsjuk människa. Dessutom fixade hon att jag va tvungen att ordna hennes baby shower hemma hos mig, satte mig i en situation att jag inte kunde säga nej utan att få problem med resten av familjen. Min man har inte varit speciellt stöttande i detta O fattar inte hur jag känner. Så förstår er verkligen. Kram (tänker på er alla)

Såna människor klarar jag inte av. Man ska gå genom livet med öppet hjärta och vara ödmjuk mot de man möter. Vilken jävla bitch.
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-02-15 18:37:02 följande:

Jag känner likadant, sen vi börja har min mans syster blivit gravid O fött, har skrivit lite här tidigare om de. Jag gillar inte henne då hon är expert på att trycka ner folk O väldigt mallig så hela hennes graviditet tog väldigt hårt på mig då hon alltid skulle få mig O känna mig som skit som inte lyckas O kunde inte sluta tala om för mig hur underbart det är O hur lycklig hon är. Noll förstående är hon, och när jag blev ledsen så spred hon rykten om mig att jag är en hemsk avundsjuk människa. Dessutom fixade hon att jag va tvungen att ordna hennes baby shower hemma hos mig, satte mig i en situation att jag inte kunde säga nej utan att få problem med resten av familjen. Min man har inte varit speciellt stöttande i detta O fattar inte hur jag känner. Så förstår er verkligen. Kram (tänker på er alla)

Men fy vilken människa! :O Förstår inte hur vissa människor kan bete sig så illa alltså. Försök att stå emot hennes skit, Stor kram till dig!
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-02-15 18:44:48 följande:
    Mm, alla kvinnliga i min familj, från mormor till mamma och syskon, har blivit gravida när de var 19. De har inte haft svårt för det. Förutom min ena syster, hon har genomgått väldigt många missfall innan hon fick sitt första. Hennes tredje barn blev född för tidigt.

Min äldsta syster har 4 barn, mellersta systern 3 barn och den yngsta (jag är dock yngst bland alla) 3 barn. Och jag har inga och är 24 år... Vid det här laget hade alla mina syskon 2 barn...

Så jag förstår dig precis :'(
    Åh, samma här :( Mamma och syster fick sina första när de var 19 och båda har haft superlätt att bli gravida.. Men sedan behöver det ju inte vara oss tjejer det är "fel" på, det kan ju vara så att våra karlar har lite trötta simmare :/

Det Måste bli vår tur snart <3
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-02-15 19:37:06 följande:

Åh, samma här :( Mamma och syster fick sina första när de var 19 och båda har haft superlätt att bli gravida.. Men sedan behöver det ju inte vara oss tjejer det är "fel" på, det kan ju vara så att våra karlar har lite trötta simmare :/

Det Måste bli vår tur snart <3

Ja, så kan det mycket väl vara. På min karls sida är det ingen som haft fertila problem. Däremot har han haft mycket infektioner som liten så jag är rädd att det är där problemet sitter.. :(
  • Pyret 85

Jag fick min son när jag var 19. Blev gravid trots p-piller. Jag är ju en av dom som har lätt för att bli gravid. Nummer två har dock inte varit så lätt att få till. Jag vet ju hur stor min längtan efter nr två är så jag kan ju tänka mig hur ni känner som försöker få till nr ett.

Jag har också många i min närhet som blivit gravida/fått barn. Men vår tur kommer också när tiden är inne. 

Jag beundrar er alla kämpar!! <3

• carolinheiner
    SecretlyMe skrev 2015-02-15 18:40:51 följande:
    Tänker på dig med! Hur mår du?

Tack <3
    Vi kämpar på ;) v 25(24+4) idag :) har inte så mkt å klaga på just nu förutom att vissa vägrar lyssna på mig utan gör precis vad om tycker e "bäst".. Blev nekad utåkning med rullstol igår. Fast läkare sagt ok så ringde bm till jouren å jouren sa nej absolut inte.. Fick rätt idag när läkaren gick ronden :) just nu e vi inne i en "bra" period å inte så mkt mörka perioder.. Förutom när dom går emot mig ;)
  • Pyret 85

Haft yttepytte molvärk under morgonen så jag tänkte att jag skulle känna på tappen MEN den sitter så högt idag så jag kunde knappt nå den. Sen jag började känna på tappen så har den aldrig suttit så högt.

Svar på tråden BIM September 2014