BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tänker på dig! De e inte alls roligt å va nere i de stora svarta hålet :( ja har svårt att stötta då ja inte riktigt vad ja ska skriva för att de ska bli bättre. :( men ja tycker att du har lika stor rättighet å klaga från hålet precis som vi andra. :) så klaga på så ska vi nog stötta dig så gott vi kan :)
Usch ja det är väldigt tufft.. Man är ju som sagt glad för deras skull, men hade man inte haft det bekymmer som man har, så hade man nog blivit ännu gladare. Låter kanske hemskt, men när man inte vill något hellre än att bli gravid själv så känner man sig så dålig när man inte blir det. Så känner jag iallafall :/
Jag känner likadant, sen vi börja har min mans syster blivit gravid O fött, har skrivit lite här tidigare om de. Jag gillar inte henne då hon är expert på att trycka ner folk O väldigt mallig så hela hennes graviditet tog väldigt hårt på mig då hon alltid skulle få mig O känna mig som skit som inte lyckas O kunde inte sluta tala om för mig hur underbart det är O hur lycklig hon är. Noll förstående är hon, och när jag blev ledsen så spred hon rykten om mig att jag är en hemsk avundsjuk människa. Dessutom fixade hon att jag va tvungen att ordna hennes baby shower hemma hos mig, satte mig i en situation att jag inte kunde säga nej utan att få problem med resten av familjen. Min man har inte varit speciellt stöttande i detta O fattar inte hur jag känner. Så förstår er verkligen. Kram (tänker på er alla)
Jag känner likadant, sen vi börja har min mans syster blivit gravid O fött, har skrivit lite här tidigare om de. Jag gillar inte henne då hon är expert på att trycka ner folk O väldigt mallig så hela hennes graviditet tog väldigt hårt på mig då hon alltid skulle få mig O känna mig som skit som inte lyckas O kunde inte sluta tala om för mig hur underbart det är O hur lycklig hon är. Noll förstående är hon, och när jag blev ledsen så spred hon rykten om mig att jag är en hemsk avundsjuk människa. Dessutom fixade hon att jag va tvungen att ordna hennes baby shower hemma hos mig, satte mig i en situation att jag inte kunde säga nej utan att få problem med resten av familjen. Min man har inte varit speciellt stöttande i detta O fattar inte hur jag känner. Så förstår er verkligen. Kram (tänker på er alla)
Åh, samma här :( Mamma och syster fick sina första när de var 19 och båda har haft superlätt att bli gravida.. Men sedan behöver det ju inte vara oss tjejer det är "fel" på, det kan ju vara så att våra karlar har lite trötta simmare :/
Det Måste bli vår tur snart <3
Jag fick min son när jag var 19. Blev gravid trots p-piller. Jag är ju en av dom som har lätt för att bli gravid. Nummer två har dock inte varit så lätt att få till. Jag vet ju hur stor min längtan efter nr två är så jag kan ju tänka mig hur ni känner som försöker få till nr ett.
Jag har också många i min närhet som blivit gravida/fått barn. Men vår tur kommer också när tiden är inne.
Jag beundrar er alla kämpar!! <3
FruA78, hur har det gått för dig?
Haft yttepytte molvärk under morgonen så jag tänkte att jag skulle känna på tappen MEN den sitter så högt idag så jag kunde knappt nå den. Sen jag började känna på tappen så har den aldrig suttit så högt.