BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tillklaras, men fy vad hemskt och ledsamt att läsa din historia :( beklagar!
Men det är ju toppen att de äntligen har hittat orsaken, även om det är under all kritik.
Nu får ni blicka framåt, 2015 kommer att bli erat år! Håller tummarna för er!
Jo jag såg det, blev väl något fel med listan :/
Har inte sett dig här förut, hur länge har du varit med?
Nu har en av mina närmsta vänner berättat att hon väntar barn nr 2.. Är såklart glad för hennes skull, men blir så jävla ledsen för att man själv inte lyckas.. Sambon visar ingen stöttning så just nu känner jag mig så jäkla ledsen, nere och ensam.. Usch vad tungt det är idag..
Secretlyme, men 11försök tror du inte de skulle ta det på allvar och kunna ge lite hjälp på traven? Vad skönt med en kommande flytt!:) Kan tänka mig att det har stressat en del, och kroppen har ju svårt att hantera stress på många sätt och vis. Du ska se att det snart vänder! När ni minst anar de, som nu tex när ni "tar det lite lugnare" och inte känner samma stress :) håller tummarna för er!
Nu har en av mina närmsta vänner berättat att hon väntar barn nr 2.. Är såklart glad för hennes skull, men blir så jävla ledsen för att man själv inte lyckas.. Sambon visar ingen stöttning så just nu känner jag mig så jäkla ledsen, nere och ensam.. Usch vad tungt det är idag..
Carolinheiner, hur går det för dig? Några besked ännu? Tänker på dig! <3
Jag känner likadant, sen vi börja har min mans syster blivit gravid O fött, har skrivit lite här tidigare om de. Jag gillar inte henne då hon är expert på att trycka ner folk O väldigt mallig så hela hennes graviditet tog väldigt hårt på mig då hon alltid skulle få mig O känna mig som skit som inte lyckas O kunde inte sluta tala om för mig hur underbart det är O hur lycklig hon är. Noll förstående är hon, och när jag blev ledsen så spred hon rykten om mig att jag är en hemsk avundsjuk människa. Dessutom fixade hon att jag va tvungen att ordna hennes baby shower hemma hos mig, satte mig i en situation att jag inte kunde säga nej utan att få problem med resten av familjen. Min man har inte varit speciellt stöttande i detta O fattar inte hur jag känner. Så förstår er verkligen. Kram (tänker på er alla)