BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har BIM på fredag, men vi eftersom vi inte försöker aktivt nu så tror jag inte alls att det tagit sig. Känner ingenting heller så jag räknar helt klart med mens på fredag :)
Jag väntar på äl. Brukar ha på dag 19-21 men vet inte nu då jag tagit letrozol. Hoppas på dag 13-14. Började testa idag dag 9.
Efter beskedet i torsdags så har jag ingen aning om när jag har bim, och de kommer man inte kunna veta heller, så ska beställa hem massa äl-test för att kolla om jag ens har ägglossning. (enligt hur lång min cykel var innan MF så skulle mitt bim varit den 12 feb)
BIM idag eller imorgon men vi försöker heller inte aktivt så tror ju inte det tagit sig. Ingen mens än.
Får så ont i hjärtat av att vissa känner sig osynliga i gruppen. Det är inte alls min mening. Hade jag kunnat så hade jag hjälpt er allihopa, ni verkar vara så goa och jag håller tummarna så hårt jag bara kan för att ni ska lyckas snart.
Sedan vårt besked i förra veckan om att mannen inte har några spermier ALLS i utlösningen så har jag inte haft någon ork över till att sitta här och läsa och svara. Jag ber tusen gånger om ursäkt ifall det sårat någon. Jag vill verkligen hjälpa och stötta er, men just nu står jag själv väldigt ostadigt och har därför väldigt svårt att vara en stöttepelare åt andra.
Jag är oerhört glad och tacksam för att ni finns, ni anar inte hur mycket ni gjort för mig <3
Jag lovar att jag ska försöka bättra på mitt svarande till andra, så fort jag börjar stå stabilt själv igen. Så länge skickar jag varma kramar och lyckönskningar till er alla!
ÄL+5 och ont i magen idag. Man hoppas ju det betyder något, men har haft så innan utan något resultat.
Ingen mens här än så länge men kommer säkert imorgon då. Inga symptom heller.
Var hos gyn och fick reda på att jag inte tillverkar tillräckligt med något hormon så min kropp släpper inte ägg som den ska :/ så man kan inte förutse när jag kommer ha ägglossning och därefter kan man heller inte veta när jag har bim