BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Emisssara: vilken lång väntetid, vad jobbigt för er. Finns det något mer klinik som gör utredningar som du kan ringa till? Jag ringde förra veckan och talade med två till eftersom den första sa nej. Nu hade jag tur att någon ringde och avbokade så jag fick en sån snabb tid. Håller tummarna att ni lyckas bli gravida snart på egen hand. Stor kram
Idag kom kallelse till kliniken kändes konstigt att läsa att vi var välkomna till Ivf- och fertilitetsmottagningen. Blev glad men samtidigt en klump i magen. Glad för att vi eventuellt snart kan få hjälp men också ledsen för att behöva gå igenom allt det här. Men känner mig mer hoppfull nu iallafall än tidigare. Däremot så verkar det inte som jag kommer få någon ägglossning denna månad har nog aldrig hänt tidigare att jag inte får positivt på stickan men är på dag 15 och testet blir bara svagare.
är inne på 5e försöket tror jag, (har bara haft 7 cyklar under ett år, eller rättare sagt denna som är nu är den 7e), aa det är via landstinget, men jag tänkte inte söka för en utredning utan ville som sagt diskutera om hur man kunde gå vidare i mitt fall då jag inte har regelbunden ÄL sedan mitt MF. Men det enda de kunde göra (enligt barnmorskan) var att sätta upp oss på väntelistan....
Dag 24. Ingen äl än. Så jävla jobbigt spec när min cykel annars är Ganska regelbunden :/
Ne fick ett MF i maj 2014 (inte planerat) och vi började inte försöka cykeln efter, sen i cykeln under feb/mars försökte vi inte då jag inte mådde så bra psykisk efter mötet med min gyn, och ville bara vila från allt bebis tänk.
Dag 24. Ingen äl än. Så jävla jobbigt spec när min cykel annars är Ganska regelbunden :/