BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Idag blev det positivt på äl testet på dag 17. Förra månaden var det på dag 12 så konstigt. Hade dock hugg och ont i äggstocken på dag 10 redan denna månad och äl-flytningar. Nu har jag inga äl flytningar alls eller värk.
Igår hämtade vi ut en kopia av mannens spermaprov inför mötet med fertilitetsmottagningen imorgon och det konstiga var att ett av värdena var avvikande (volym) och vår läkare sa i januari att allt såg bra ut. Så får se vad det säger imorgon om testet.
Äntligen 
16 timmars från gårdagens positiva. Hade sex igår förrigår dagen innan O tänkte ikväll. Vill så gärna att de ska ta sig denna gång 
Igår morse, klockan 08.00, åkte vi in till klinisk klinik och lämnade sperma och blodprover. Mannen fick lämna ett rör för blodprov, medan jag fick lämna 6-7 st. Nu är processen igång i alla fall även om det är evighet tills vi får svar på proverna.
Igår morse, klockan 08.00, åkte vi in till klinisk klinik och lämnade sperma och blodprover. Mannen fick lämna ett rör för blodprov, medan jag fick lämna 6-7 st. Nu är processen igång i alla fall även om det är evighet tills vi får svar på proverna.
Härligt Eagle87, håller tummarna nu för dig!
SRMmamma: skönt att ni på gång nu med utredning.
Igår var vi också på kliniken och det gick jättebra. Vi fick börja utredningen behöver inte vänta tills det gått 1 år efter missfallet :) Jag tog bara 2 prover igår men ska tillbaka igen i mitten av augusti för att spola äggledarna och ta mer blodprover då. Kliniken stänger nu och öppnar igen 10 augusti. Gjorde ultraljud och tydligen hade jag precis haft ägglossning ev i onsdags samma dag jag hade positivt på stickan. Vi hade senast sex i söndags men det ska räcka sa läkaren :)
SRMmamma: skönt att ni på gång nu med utredning.
Igår var vi också på kliniken och det gick jättebra. Vi fick börja utredningen behöver inte vänta tills det gått 1 år efter missfallet :) Jag tog bara 2 prover igår men ska tillbaka igen i mitten av augusti för att spola äggledarna och ta mer blodprover då. Kliniken stänger nu och öppnar igen 10 augusti. Gjorde ultraljud och tydligen hade jag precis haft ägglossning ev i onsdags samma dag jag hade positivt på stickan. Vi hade senast sex i söndags men det ska räcka sa läkaren :)