BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det vackraste: tack för rådet!
Tänkte inte ringa förens efter sommaren men tog mod till mig idag. Ringde en privat ivf-klink där de både gör utredningar privat och via landstinget. Hade sån tur att få en tid redan nästa vecka någon hade precis avbokat :) Så får veta mer på torsdag om vilken hjälp jag kan få. Hoppas på det bästa.
Tänkte inte ringa förens efter sommaren men tog mod till mig idag. Ringde en privat ivf-klink där de både gör utredningar privat och via landstinget. Hade sån tur att få en tid redan nästa vecka någon hade precis avbokat :) Så får veta mer på torsdag om vilken hjälp jag kan få. Hoppas på det bästa.
okej, hur länge sedan är det du kontaktade kliniken?
Tack Emisssara! Det känns jättebra :)
Vi började utredning i England i oktober O har inte direkt fått ngn hjälp. Tagit massa prover fsh progestron tsh sperm kvalité etc O allt visade bra. De vill inte göra ngn spolning så gjorde de privat för 4500 kr. Gick även till en privat gynekolog O fick 6 kurer letrozol varav jag tagit 3 men inget plus iaf. Har nästa tid den 16 juli. Ska verkligen sätta press på den då. Här får man inte ivf förräns man försökt 36 månader, ni har tur som bor i Sverige
Skulle ni säga att nr 3 var positivt?? 
Ja det skulle jag tolka som positivt. ![]()
Skulle ni säga att nr 3 var positivt??
Det vackraste: ja väldigt snabbt :) Ska till Sophia hemmet i Sthlm.
De är de proverna jag vill få svar på och beroende på hur äggreserven ser ut blir det antingen att betala ivf själv eller vänta.