Får inte porrsurfa!
Jag är en helt vanlig, normal och ärlig människa som lever ett stillsamt och bra liv med min familj. Jag älskar min sambo och mina barn mest av allt och värdesätter dem och deras behov högst, högre än mina eftersom de är mitt allt. Jag ville bara klargöra detta så att ni inte ska utgå ifrån att jag är nåt otroget pervo.
Problemet ligger i min sambos värderingar i hur jag hanterar mina behov när jag är för mig själv. Jag kollar ibland på porr när jag är ensam hemma och tillfredställer mig själv. Eftersom min sambo inte alls förstår mig i detta så har jag lämnat datorn och gör det via mobilen istället utifall spåren av det skulle kännas kränkande eller nåt. Men nu har jag fått veta att det syns att jag porrsurfar när jag är inne på vårat nätverk via wi-fi på mobilen. Det gör mig knäckt att jag inte tillåts ha något som helst eget. Inget privatliv alls.
Varje gång jag blivit påkommen har jag erkänt, jag har aldrig nekat. Ja har förklarat om och om igen min syn på det jag gör och att det inte har nåt med oss att göra. Jag är alltså ärlig och tydlig. Ändå får jag höra hur vidrig och patetisk jag är. Att jag är äcklig och inte älskar min familj. Jag är tydligen världens sämsta människa för att jag kollar på porr ibland. Fan är det så illa verkligen? Det går ju inte ut över nån och händer inte ofta heller för den delen. Kanske 1-2 gånger i månaden.
Vad gör jag? Jag vill inte behöva ljuga och smyga utan tycker han får väl acceptera att de flesta vill och behöver ta hand om sig själv då och då.