• Anonym (Wi-fi)

Får inte porrsurfa!

Jag är en helt vanlig, normal och ärlig människa som lever ett stillsamt och bra liv med min familj. Jag älskar min sambo och mina barn mest av allt och värdesätter dem och deras behov högst, högre än mina eftersom de är mitt allt. Jag ville bara klargöra detta så att ni inte ska utgå ifrån att jag är nåt otroget pervo.

Problemet ligger i min sambos värderingar i hur jag hanterar mina behov när jag är för mig själv. Jag kollar ibland på porr när jag är ensam hemma och tillfredställer mig själv. Eftersom min sambo inte alls förstår mig i detta så har jag lämnat datorn och gör det via mobilen istället utifall spåren av det skulle kännas kränkande eller nåt. Men nu har jag fått veta att det syns att jag porrsurfar när jag är inne på vårat nätverk via wi-fi på mobilen. Det gör mig knäckt att jag inte tillåts ha något som helst eget. Inget privatliv alls.

Varje gång jag blivit påkommen har jag erkänt, jag har aldrig nekat. Ja har förklarat om och om igen min syn på det jag gör och att det inte har nåt med oss att göra. Jag är alltså ärlig och tydlig. Ändå får jag höra hur vidrig och patetisk jag är. Att jag är äcklig och inte älskar min familj. Jag är tydligen världens sämsta människa för att jag kollar på porr ibland. Fan är det så illa verkligen? Det går ju inte ut över nån och händer inte ofta heller för den delen. Kanske 1-2 gånger i månaden.

Vad gör jag? Jag vill inte behöva ljuga och smyga utan tycker han får väl acceptera att de flesta vill och behöver ta hand om sig själv då och då.

• Svar på tråden Får inte porrsurfa!
  • Smecker
    Hamburgartjuven skrev 2014-08-17 12:09:02 följande:

Du ska ju definitivt inte acceptera det. Om han inte vill se vad du kollar på så är det ju bara att rensa historiken löpande. Så gör jag eftersom jag kollar på lite bisarra grejer.

Är det en svartsjukegrej så är det ju illa. Men du måste nog börja med att ta reda på om han porrsurfar

Det hjälper inte att rensa historiken eftersom han kollar loggfilen på routern.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (MC)

Vad jag blir trött på alla tjejer som för ett jäkla liv för att killen porrsurfar.
    Killen kanske får för lite sex av tjejen eller ett för tråkigt sådant.Och nej jag
    porrsurfar inte själv. Bögar och flator får gå och skräna och kasta dildos på stan, det är helt ok. Men att killen kollar på porr i sin ensamhet är ej ok från dessa tjejer,
    Tur att min tjej inte är sån!!

• Anonym (Ojoj)

Att killar ens låter sig bli såhär nedtryckta av sina flickvänner. Vafan har ni inga pungkulor att stå upp för eller?!
    Shit, skit i vad hon säger för tusan. Fortsätt porrsurfa om du vill det, det ska hon ge blanka fan i.

• Smecker
    Anonym (MC) skrev 2014-08-17 18:36:27 följande:

Vad jag blir trött på alla tjejer som för ett jäkla liv för att killen porrsurfar.

Killen kanske får för lite sex av tjejen eller ett för tråkigt sådant.Och nej jag

porrsurfar inte själv. Bögar och flator får gå och skräna och kasta dildos på stan, det är helt ok. Men att killen kollar på porr i sin ensamhet är ej ok från dessa tjejer,

Du missar det lilla faktumet att TS är kvinna, det är hennes man som inte vill att hon porrsurfar.
  • Smecker
    Anonym (Ojoj) skrev 2014-08-17 18:44:18 följande:

Att killar ens låter sig bli såhär nedtryckta av sina flickvänner. Vafan har ni inga pungkulor att stå upp för eller?!

Shit, skit i vad hon säger för tusan. Fortsätt porrsurfa om du vill det, det ska hon ge blanka fan i.

Du verkar också missat det där lilla faktumet..
  • Söt Som Socker
    Anonym (MC) skrev 2014-08-17 18:36:27 följande:

Ts är en tjej. Det är Ts kille som förbjuder henne att porrsurfa. Ger ni fortfarande samma råd då eller har de ändrats? 

• Anonym (MC)
    Smecker skrev 2014-08-17 18:49:02 följande:
    Du missar det lilla faktumet att TS är kvinna, det är hennes man som inte vill att hon porrsurfar.
    Oj då! Då är det ju ännu värre ! Där ser man, trodde inte att det fanns sådana
    killar, Ursäkta att jag inte läste ordentligt!!
  • Smecker
    Anonym (MC) skrev 2014-08-17 18:59:13 följande:

Oj då! Då är det ju ännu värre ! Där ser man, trodde inte att det fanns sådana

killar, Ursäkta att jag inte läste ordentligt!!

Jag förstår att det kan vara lika illa, men hur kan det vara "ännu värre"?
  • Anonym (MC)
    Söt Som Socker skrev 2014-08-17 18:50:59 följande:

Ts är en tjej. Det är Ts kille som förbjuder henne att porrsurfa. Ger ni fortfarande samma råd då eller har de ändrats? 

NEJ absolut inte, snarare förstärkts!!!

Svar på tråden Får inte porrsurfa!