• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Janna84

Jag ska representera vårt företag i samband med en funktionärsträff inför världscupen i skidskytte. Vårt företag är med som sponsorer och vi ska ge alla funktionärer ett specialerbjudande på våra produkter. I vanliga fall är jag ansvarig på kontoret så nu kliver jag verkligen utanför min trygghetszon. Väldigt nervöst, roligt och utmanande!

• mammave

Spännande, Janna Lycka till!

Minxy: barn är väldigt anpassningsbara. De som tarsåna här saker hårdast är nog vi föräldrar. Barn brukar inte se problem, utan de tar det mer som det kmr, tror jag.

• Minxy
    mammave skrev 2014-11-03 18:12:04 följande:

Spännande, Janna Lycka till!

Minxy: barn är väldigt anpassningsbara. De som tarsåna här saker hårdast är nog vi föräldrar. Barn brukar inte se problem, utan de tar det mer som det kmr, tror jag.

Ja det är förmodligen så :)
  • Minxy

Karlar!

Min kille kom nyss hem från träningen och räknade upp:

"Gunnar ska ha barn nästa år, Daniel ska ha barn och Anders ska ha barn. Så skynda dig nu."

Va? Skynda mig?

Visst, jag fattar att det var sagt med glimten i ögat, men snacka om att öka stressen. Herregud, vi har inte ens haft första BIM efter att vi plockade ur spiralen! Räknar han med att jag ska bli gravid bara han viftar med kalsongerna eller?

• mammave

Minxy: men jisses!!! Du får säga till att stress påverkar det hela negativt :-S

• Minxy

Ja, tur jag kan ta det han säger med en klackspark :P

Jag testade imorse förresten. 5 dagar efter ÄL. Tokblankt såklart. Vet inte varför jag är så knäpp *s*

Försökte känna efter om jag mådde illa också, men nej då. Det enda jag känner är träningsvärk i mage/runt revbenen pga hosta. Blä!

• mangoo

Hej

jag hänger gärna med i er grupp

är 36 år och vi planerar en tredje kotte.
    har en flicka som är 6 år och en pojke på 3 1/2 år

har försökt i 6 månader nu med de två första gick det nästan på en gång så jag börjar tappa hoppet.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea