En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hoppar in här jag också! Har illamåendet från helvetet. Nytt UL på Tisdag för att se om tvilling 2 har fungerande hjärta. För er nya så gjorde jag VUL för en vecka sedan och läkaren såg två foster men en låg så illa till att vi inte kunde se hjärta.
Mycket oro inför tisdag.
Attans.. Glömde ändra anonym signatur till mitt användarnamn igen.. Fjärde gången gilt nästa gång..?
Vecka 9. Och jag känner väl egentligen att jag inte står ut en enda dag till såhär. Får ringa bm på måndag igen :(
Hej!
Hoppar in här jag med
Gick in i vecka 8 idag. Mår konstant illa, brösten är riktigt ömma, har ofta hjärtklappning och är i stunder extremt trött.
Men då har man höga hormonhalter eller? ?? Är 24 år och väntar första barnet beräknad till 18 April.
Jag som skrev precis
Någon mer som har dålig matlust? Jag mår inte direkt illa men ibland när jag äter får jag bara ner några tuggor och sedan är det stopp. Någon mer som har det så utan att må direkt illa?
Någon mer som har dålig matlust? Jag mår inte direkt illa men ibland när jag äter får jag bara ner några tuggor och sedan är det stopp. Någon mer som har det så utan att må direkt illa?
Hoppar också gärna på!
I vecka 9 med första barnet. Har haft fruktansvärt illamående, nu kommer det mest när jag kör bil..
Är allmänt nojig då övriga symptom är som bortblåsta.. I Sörmland ingår det tydligen inte i några rutiner att göra vul, känns lite hopplöst att inte kunna få några svar om på allt är ok förän det nästan är dags för ul i v 18-21, är det inget så har jag väl märkt det innan isåfall såklart men om ni förstår vad jag menar..