En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Är det någon mer än jag som kallsvettas på nätterna? Har gjort det två nätter i rad nu och första var jag riktigt dyblöt, andra inte lika farligt.
Jag hoppar också in här ????
Är i vecka 9 (8+6) BF 5 april. Första barnet! Jag är jätteglad, men vågar inte hoppas för mycket än, då vi fick mf i våras.
Jag ser att många redan blivit inskrivna. Jag har min inskrivning om 1.5 vecka, kommer vara i v 11 då. Verkar väldigt sent?
Jag hoppar också in här ????
Är i vecka 9 (8+6) BF 5 april. Första barnet! Jag är jätteglad, men vågar inte hoppas för mycket än, då vi fick mf i våras.
Jag ser att många redan blivit inskrivna. Jag har min inskrivning om 1.5 vecka, kommer vara i v 11 då. Verkar väldigt sent?
Är det någon mer än jag som kallsvettas på nätterna? Har gjort det två nätter i rad nu och första var jag riktigt dyblöt, andra inte lika farligt.
Fy för det här illamåendet! På fredag ska jag på VUL (eftersom jag haft ett utomkvedshavandeskap) hoppas allt är bra denna gången! Är nu i v 6+0 enligt egna beräkningar :)
Jag har blivit magsjuk :0( kan varken äta eller dricka... Det kommer ut från båda hållen... Tror ni det är nån fara för lilla i magen? Jag är i vecka 13.
Urk :0(
Jag har blivit magsjuk :0( kan varken äta eller dricka... Det kommer ut från båda hållen... Tror ni det är nån fara för lilla i magen? Jag är i vecka 13.
Urk :0(
Första dagen med hårsnodd i byxorna. Bästa beslutet någonsin! Kunde ha mina vanliga jobbyxor rätt så länge mha en hårsnodd och lite längre toppar när jag väntade dottern och hoppas på samma sak denna gång. Så skönt att det inte sitter åt lika mycket runt midjan.