En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Gjorde även ultraljud för ca 3 veckor sedan (inte i syfte av tillväxt utan minskade fosterrörelser). Då var han med i storlek matchande gravidvecka och fint flöde i navelsträngen osv.. :) och jag har legat mellan mitten och övre sf kurvan fram till nu då jag planat ut och hamnat mitt på gröna linjen :)
Hm, nu ser jag att det står på Refunder att man inte får återbäring om man använder rabattkod där......det var ju synd. Då måste man alltså vänta på någon kampanj som Lekmer har och som syns på Refunder. Det vete tusan om jag orkar vänta på, det kan ju ta lååång tid, eller?
Bell13: var hos bm i måndags på 32+0 och hade oxå 30 i sf-mått. Bm lät nöjd och jag låg precis mitt på kurvan. Förra gången hade jag 27 så den har ju växt ganska mycket sen dess.
Skönt att du får kolla upp det, men det är säkert ingen fara! Dom du säger då kan dom ju mäta lite olika.
Bell13: var hos bm i måndags på 32+0 och hade oxå 30 i sf-mått. Bm lät nöjd och jag låg precis mitt på kurvan. Förra gången hade jag 27 så den har ju växt ganska mycket sen dess.
Skönt att du får kolla upp det, men det är säkert ingen fara! Dom du säger då kan dom ju mäta lite olika.
När jag var hos BM sist vid 30 fulla veckor hade jag ett sf mått på 33. 2 veckor tidigare låg det på 29. Nu ska jag in nästa vecka igen få se om han har växt lika mycket..
Tror inte du ska vara orolig! De mäter så klart olika från gång till gång men det är ju bra att kolla en gång för mmycketnt