En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Visst är det kul! Tror det är ytterst sällsynt att de missar foster på ul.. Mitt sf mått nu sist i v 30 låg på 33.. Känner mej som en elefant!
Mm. . Super! *not* Och om man kunde mäta SFmått på mina lår så skulle de och vara supergravida haha!! ;) Bara att bära vidare i några veckor till så kommer ju belöningen :)
Igår kväll kände jag mig verkligen gravid för första gången.. Somnade på mage och måste ha legat hårt på ena bröstet för jag vaknade av att jag hade läckt mjölk. Stooooor fläck på lakanet.. Den var jag då inte beredd på..!
Tur jag fick tummen ut att köpa madrasskydd förra veckan, har bara skjutit på det sedan vi köpte ny säng i somras :/
Haha! Samma här Sitter stadigt gör man också :-P Kommer knappt i några byxor längre.. Men som sagt den som väntar på något gott!
Karln kan iaf inte gnälla över att han inte har nåt att ta i!! ;) *fniss*
Betalade ni nåt för era ultraljud? Jag gjorde mina i Norge och betalade då och tänkte nu begära ersättning från Försäkringskassan. Men man får bara ersättning för sådant man skulle betalat för i Sverige tydligen så det är därför jag undrar.
Måste få skriva av mig lite. Min sambo vill verkligen inte ha sex med mig. Han tycker det är läskigt med sparkarna. Jag har föreslagit flera ställningar så han slipper men nej ingen framgång! Visst jag orkar inte ha sex så ofta men nån gång ibland skulle jag ju vilja få lite :/ känner mig bara fulare å fulare :(
Måste få skriva av mig lite. Min sambo vill verkligen inte ha sex med mig. Han tycker det är läskigt med sparkarna. Jag har föreslagit flera ställningar så han slipper men nej ingen framgång! Visst jag orkar inte ha sex så ofta men nån gång ibland skulle jag ju vilja få lite :/ känner mig bara fulare å fulare :(
Här är ultraljud gratis. Man kan få betala om man vill ha fler än 3 bilder. Fick med mig 7st förra gången och betalade inget. Det beror nog på vem som gör undersökningen.
Va skönt att det inte bara är vi som är ur synk nu :) känns som lite tabu att prata om ? Får försöka hitta nått som fungerar. Tack för tips ! :)