En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Titta vad jag hittade... Igår ringde jag ju FK, och då sa dom att dom inte skulle hinna öppna mina ärenden (SGI & GP) denna veckan. Men idag ser jag att dom tog beslut angående SGI igår. Dom verkar inte riktigt ha koll :/
Men det måste ju innebära att dom öppnat GP-ärendet också eftersom det skickades in samtidigt.. Man kan ju hoppas!
Använde också stjärttermometern ganska länge på sonen. Men så en dag så tog det tvärstopp. Så för att undvika gråt och skrik fick jag ge mig ut och köpa örontermometer, där och då, så jag vet av erfarenhet att den kan vara bra att ha hemma. Blev inte den billigaste precis som jag fick tag på då.
Men som sagt var, så länge det går så rekommenderar jag stjärttermometern !
Vi använder stjärttermometer till sonen, han gör det helt utan tjaffs eller bråk! Så vi kör på det så länge han tycker de är ok!!
Är det fler än jag som lider av nästäppa? Slemhinnorna är snustorra och jag har stora sår och sårskorpor i näsan och det gör så ont hela tiden. Har använt lite näsolja men det hjälper inte så mycket
Är det fler än jag som lider av nästäppa? Slemhinnorna är snustorra och jag har stora sår och sårskorpor i näsan och det gör så ont hela tiden. Har använt lite näsolja men det hjälper inte så mycket
Har ni som är vecka 30+ börjat skriva förlossningsbrev och bli lite nervösa? Själv håller jag på att bli lite smått orolig efter att ha tittat på ett antal avsnitt av "en unge i minuten"
Har ni som är vecka 30+ börjat skriva förlossningsbrev och bli lite nervösa? Själv håller jag på att bli lite smått orolig efter att ha tittat på ett antal avsnitt av "en unge i minuten"