En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

V 34 imorgon och "bara" 49 dagar kvar nu. Är det någon som skrivit förlossningsbrev ännu? Har tänkt att göra det i v 36 och packa väskan då också. Kommer inte ihåg att jag skrev brev med mina flickor.
Alltså jag känner mig kissnödig jämt trots att jag precis varit på toa. Gör ni det också? Det är som om det gör ont i nedre delen av magen och trycker på fast jag precis kissat. Idag när jag gick promenad fick jag plötsliga ilningar som gjorde lite småont och det kändes som om jag skulle kissa på mig och ett tryck. Någon annan som känt så?
Toppen att ni alla finns så man kan dela med sig av sina funderingar och inse att man inte är ensam! Speciellt skönt när man som jag inte har någon kompis som är gravid samtidigt.
Då får man anta att han är en väldigt hungrig krabat
Bättre som du säger att vänta och se vad tul säger.
Jag har oxå ilningar och smärta precis som ge går genom urinröret! Har tagit odling så inte det men bm sa att de antagligen är huvudet som trycker på!
Känner också igen det där med ilningar och tryck på blåsan. Har också tagit urinodling men det har inte visat nåt.
Säkert som ni säger huvudet som trycker nedåt.
Jag har en son på 3, han är mitt allt, min bästa vän, min styrka, min clown, min lärare ja det är helt SJUKT hur mycket man kan älska en annan människa. Man har inte hjärtat i kroppen längre utan det springer runt på 2 ben!
Jag kan oxå bryta ihop av känslan att jag älskar han så mycket att jag blir tokig! Och nu kommer en till, hur ska man klara det känslomässigt;)
Ibland kommer även de dåliga samvetet mot att jag gör detta mot han, att han måste dela mamma! Samtidigt försöker ja tänka på mina egna syskon o hur mycket jag älskar dem!
Alltså jag känner mig kissnödig jämt trots att jag precis varit på toa. Gör ni det också? Det är som om det gör ont i nedre delen av magen och trycker på fast jag precis kissat. Idag när jag gick promenad fick jag plötsliga ilningar som gjorde lite småont och det kändes som om jag skulle kissa på mig och ett tryck. Någon annan som känt så?
Vad har ni köpt för ytterkläder? Räcker det med typ en fleecedress som bebisen kan ha kalla dagar i vår/sommar eller behöver man jacka och så också? Vantar?