• Anonym (Sorgligt)

Magdalena Graafs son

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19572934.ab

Läste precis denna artikel att Magdalena Graafs son har gått bort i en olycka. Så otroligt hemskt. Inte någon människa ska behöva gå igenom det hon gör. Att begrava sitt eget barn.

Alla tankar till henne och hennes familj.
  • Svar på tråden Magdalena Graafs son
  • eslah
    Anonym (m) skrev 2014-09-28 10:37:48 följande:

Om du mår så dåligt "eslah" av att läsa i denna tråd så SLUTA.

Jag mår inte dåligt, tack för omtanken.

Säg inte åt mig vad jag ska läsa och inte läsa, vill du omge dig med en massa ja-sägare som bara håller med dig i alla dina åsikter så bege dig då till Rikets sal. Jag har lika stor rätt att tycka att ert beteende är illa, precis som vissa av er ogillar Maggan Graafs.
  • Anonym (nik)
    eslah skrev 2014-09-28 09:09:43 följande:
    Blir lite äcklad av vissa människors sensationslystnad, en mor har förlorat sitt barn och det borde lämnas vid det. Bara för att man syns i postkodlotteriet ibland så har man ingen som helst redovisningsplikt för att stilla allmänhetens nyfikenhet. Låt den barma kvinnan vara ifred!
  • Anonym (m)
    eslah skrev 2014-09-28 10:41:10 följande:
    Jag mår inte dåligt, tack för omtanken.

Säg inte åt mig vad jag ska läsa och inte läsa, vill du omge dig med en massa ja-sägare som bara håller med dig i alla dina åsikter så bege dig då till Rikets sal. Jag har lika stor rätt att tycka att ert beteende är illa, precis som vissa av er ogillar Maggan Graafs.
    Rikets sal? hahahahahahahahahahaha du är verkligen engagerad i Graafs
  • eslah
    Anonym (m) skrev 2014-09-28 10:56:20 följande:

Rikets sal? hahahahahahahahahahaha du är verkligen engagerad i Graafs

Förstår inte alls vad du snackar om? Men dina argument börjar visst sina, det är väl roligare att vara elak när ryggdunkningarna haglar?!
  • molly50
    eslah skrev 2014-09-28 09:09:43 följande:
    Blir lite äcklad av vissa människors sensationslystnad, en mor har förlorat sitt barn och det borde lämnas vid det. Bara för att man syns i postkodlotteriet ibland så har man ingen som helst redovisningsplikt för att stilla allmänhetens nyfikenhet. Låt den barma kvinnan vara ifred!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    JellyBean skrev 2014-09-28 10:18:55 följande:
    Om hon hade velat vara ifred hade hon inte bloggat om det alls eller gjort som hon gjort. Säger det igen. som man bäddar får man ligga.
    Men om hon inte hade skrivit om det här på sin blogg,tror du att hon hade fått vara ifred då?
    Du tror inte att media hade börjat telefonterrorisera henne osv då?
    Är man offentlig person så brukar sådana här händelser ändå komma fram på ett eller annat sätt.
    T ex genom snokande journalister eller nyfikna människor som pratar lite för mycket.
    Och hur hade spekulationerna blivit då?
    Vad hände,hur gick det till osv?
    Jag tror faktiskt att folk hade velat ha mer detaljer då.
    Genom att hon skriver om det på sin blogg så kan hon berätta om händelsen och samtidigt ge de detaljer hon själv vill.
    Vill hon inte  berätta mer så ska det respekteras.
    Och det spelar ingen roll vad hon har gjort tidigare i sitt liv.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (sorgligt :-()

Gissar på att Magdalena betalade en slant till media att inte skriva något i tidningarna då det hände. När det kom ut hade det gått en månad sedan olyckan.

Hennes sätt att "tala om" det, är på hennes blogg för dom som känner henne genom den. Allmänheten har inget vetat förrän det gick att läsa i kvällstidningarna.

• JellyBean
    eslah skrev 2014-09-28 10:32:10 följande:
    Vad hade varit bättre i det där läget tycker du? Bli telefonterrad av media, vänner och annat löst folk som är nyfikna? Känner inte henne så ska inte uttala mig om det, men människor i kris agerar inte efter en strategisk plan. Står fast vid att det är ruskigt otrevligt att sparka på den som ligger, oavsett om denne är en offentlig person eller ej.
    JellyBean skrev 2014-09-28 10:20:50 följande:

Men det är väl ändå inte första gången hon beter sig irrationellt och förvirrat.

Jag vet inte vad du syftar på riktigt, provocerar hon dig på något sätt? Hon är en snygg tjej, räcker väl för att det sticker i ögonen på folk. Är det hennes utvik, böcker eller trassliga relationer till män du pratar om? Alla har ett mer eller mindre brokigt förflutet, tacka fan för att man inte är en offentlig person.
    At inte blogga alls om det om man VERKLIGEN inte ber om att någon ska nysta i deyt här. Det hade definitivt varit bättre. Då hade hon ju sluppit allt sånthär eller hur?
    Hon läser nog inte ens detta men om hon känner sig sparkad på är det ju hennes val.
    Varför skulle hon provocera mig på något sätt? Ingen aning.
  • JellyBean
    molly50 skrev 2014-09-28 13:06:00 följande:
    Men om hon inte hade skrivit om det här på sin blogg,tror du att hon hade fått vara ifred då?
    Du tror inte att media hade börjat telefonterrorisera henne osv då?
    Är man offentlig person så brukar sådana här händelser ändå komma fram på ett eller annat sätt.
    T ex genom snokande journalister eller nyfikna människor som pratar lite för mycket.
    Och hur hade spekulationerna blivit då?
    Vad hände,hur gick det till osv?
    Jag tror faktiskt att folk hade velat ha mer detaljer då.
    Genom att hon skriver om det på sin blogg så kan hon berätta om händelsen och samtidigt ge de detaljer hon själv vill.
    Vill hon inte  berätta mer så ska det respekteras.
    Och det spelar ingen roll vad hon har gjort tidigare i sitt liv.
    Ja, jag tror att hon hade fått vara i fred, längre iaf. Ja men klart , absolut ska människan bara få berätta vad hon vill. Men sätter på HUR hon berättar bäddar för mer frågor. Varför inte bara sätt punkt. Ingen kan rubba en punkt. Och nej, det spelar heller ingen roll vad hon gjort i sitt liv tidigare, ALLA har historia.
  • molly50
    JellyBean skrev 2014-09-28 19:01:22 följande:
    Ja, jag tror att hon hade fått vara i fred, längre iaf. Ja men klart , absolut ska människan bara få berätta vad hon vill. Men sätter på HUR hon berättar bäddar för mer frågor. Varför inte bara sätt punkt. Ingen kan rubba en punkt. Och nej, det spelar heller ingen roll vad hon gjort i sitt liv tidigare, ALLA har historia.
    Hon fick ju trots allt vara ifred i en månad i alla fall,innan det ens kom fram i media.

Jag tycker inte det har så stor betydelse på vilket sätt hon väljer att berätta det.
    Vill hon inte svara på frågor om sin sons dödsfall så ska hon inte behöva göra det heller.

Jag tycker inte ens det är värt att spekulera i det här överhuvudtaget.
    Hennes son dog i ett förmodat självmord. Det kan väl stanna vid det.
    Jag förstår inte varför man vill ha alla detaljer,om man inte är nyfiken.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Magdalena Graafs son