• Anonym (Sorgligt)

Magdalena Graafs son

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19572934.ab

Läste precis denna artikel att Magdalena Graafs son har gått bort i en olycka. Så otroligt hemskt. Inte någon människa ska behöva gå igenom det hon gör. Att begrava sitt eget barn.

Alla tankar till henne och hennes familj.
  • Svar på tråden Magdalena Graafs son
  • Nenne666
    molly50 skrev 2014-09-25 14:25:29 följande:

Men vd är det som säger att hon har gett media tillåtelse att publicera hennes blogginlägg?

Hon har skrivit att hon vill få vara privat om det här,varför ska det inte kunna respekteras?

Är det bättre att skriva rakt av att det var ett självmord och sedan börjar det spekuleras om hur det gick till?

Ja och spekulationerna om vem som pajat hans liv värst och allt skit som kommer rotas fram. Tror ingen mamma orkar det.
  • Jagvetmest

Men alltså hur fan orkar ni? Nyfikna kärringar är vad ni är i bästa fall, illasinnade gamar i det värsta!!!

• MxMeNow
    Nenne666 skrev 2014-09-25 14:30:41 följande:

En smaksak kanske. Hon har nog följt någons råd och gjort sitt bästa utifrån den kaos som hon befann sig i där och då. Svårt att sätta sig in i. Tycker iaf att hon kan få slippa stå till svars för sitt blogginlägg. Tror Hon nog gjorde det som va bäst för henne där och då. Hur som helst så kommer vi nog få veta mer om det, tids nog. Hennes blogg är säkert en skön ventil och kommer säkert vara till hjälp för andra och inte minst för henne själv i framtiden. Hoppas jag. Nåja.

Jag läser inga bloggar, det intresserar mig inte. Jag hade inte ens vetat att hon haft barn om det inte varit för spekulationerna kring dödsfallet. Hade hon gått ut med att det varit självmord och att hon ville sörja ifred, låtit bli bloggen och kvällspressen hade jag knappt reflekterat över händelsen. Men när hon valt att göra såhär får hon uppmärksamhet hon inte skulle fått annars.
  • molly50
    Nenne666 skrev 2014-09-25 14:33:08 följande:
    Ja och spekulationerna om vem som pajat hans liv värst och allt skit som kommer rotas fram. Tror ingen mamma orkar det.
    Precis. Det är så jag tänker också.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    MxMeNow skrev 2014-09-25 14:32:26 följande:
    Det står o ts länk (aftonbladet).

Jag har redan skrivit vad jag anser #35 och #37.
    Ok. Då har jag missat det.

Ja,du tycker det är hyckleri av Magdalena.
    Och jag tycker att om man säger att man inte vill svara på några frågor så ska det respekteras. Oavsett om personer har bloggat om det eller ej.
    Tror vi får enas om att vara oeniga helt enkelt.
    Mattias och Hannah.
  • Nenne666
    MxMeNow skrev 2014-09-25 14:36:49 följande:

Jag läser inga bloggar, det intresserar mig inte. Jag hade inte ens vetat att hon haft barn om det inte varit för spekulationerna kring dödsfallet. Hade hon gått ut med att det varit självmord och att hon ville sörja ifred, låtit bli bloggen och kvällspressen hade jag knappt reflekterat över händelsen. Men när hon valt att göra såhär får hon uppmärksamhet hon inte skulle fått annars.

Det ligger något i det du säger . I det stora hela finns det nog inga rätt eller fel här.
  • MxMeNow
    molly50 skrev 2014-09-25 14:41:24 följande:

Ok. Då har jag missat det.

Ja,du tycker det är hyckleri av Magdalena.

Och jag tycker att om man säger att man inte vill svara på några frågor så ska det respekteras. Oavsett om personer har bloggat om det eller ej.

Tror vi får enas om att vara oeniga helt enkelt.

Nenne666 skrev 2014-09-25 14:42:53 följande:

Det ligger något i det du säger . I det stora hela finns det nog inga rätt eller fel här.

• Anonym (Sorgligt)

Verkar som att hennes bloggande hjälper/berör många andra som varit i samma hemska situation om man läser hennes nya blogginlägg. I kommentarerna. Hon sätter ord på hur många andra föräldrar har känt. 

• JellyBean
    Anonym (Yvonne) skrev 2014-09-23 19:26:44 följande:

Jag vet nästan inte någonting om Magdalena Graaf men det är hemskt när unga människor dör. Barn ska överleva sina föräldrar! Jag rös inte när jag läste texten. Jag kände mig beklämd. Varför skriver hon detta på sin blogg samtidigt som hon ber om att få vara ifred och att inte någon ska kopiera texten? Det verkar ju som att hon vill ha uppmärksamhet för att hon inte vill ha uppmärksamhet. Men hon är kanske, av förståeliga skäl, inte klar i huvudet nu.

Håller tyvärr med.

Svar på tråden Magdalena Graafs son