• Anonym (Sorgligt)

Magdalena Graafs son

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19572934.ab

Läste precis denna artikel att Magdalena Graafs son har gått bort i en olycka. Så otroligt hemskt. Inte någon människa ska behöva gå igenom det hon gör. Att begrava sitt eget barn.

Alla tankar till henne och hennes familj.
  • Svar på tråden Magdalena Graafs son
  • JellyBean
    eslah skrev 2014-09-28 09:09:43 följande:
    Blir lite äcklad av vissa människors sensationslystnad, en mor har förlorat sitt barn och det borde lämnas vid det. Bara för att man syns i postkodlotteriet ibland så har man ingen som helst redovisningsplikt för att stilla allmänhetens nyfikenhet. Låt den barma kvinnan vara ifred!
    Om hon hade velat vara ifred hade hon inte bloggat om det alls eller gjort som hon gjort. Säger det igen. som man bäddar får man ligga.
  • Anonym (m)
    JellyBean skrev 2014-09-28 10:18:55 följande:
    Om hon hade velat vara ifred hade hon inte bloggat om det alls eller gjort som hon gjort. Säger det igen. som man bäddar får man ligga.
  • JellyBean
    eslah skrev 2014-09-28 09:27:49 följande:
    Nu var inte frågan riktad till mig. Att fröken Graaf kanske beter sig irrationellt och förvirrat i detta skede är inget konstigt. Men vad är er ursäkt? Blodhundar i människoform som vittrar blod är faktiskt rätt obehagliga, det är den typen som drar fram kameran framför att hjälpa till när de bevittnar en bilolycka.
    Men det är väl ändå inte första gången hon beter sig irrationellt och förvirrat.

• JellyBean
    eslah skrev 2014-09-28 09:29:05 följande:
    Återigen, att hon beter sig skumt just nu är väl inget konstigt? Nej, skärp er!
    Just nu? Men hallå. Gör lite research, detta är inte första gången hon gör lite konstiga saker, eller uttrycker sig konstigt.
  • Anonym (m)

Antar att denna Graaf tjänar pengar på sin blogg och att det är hennes levebröd? Väljer man att fläka ut sitt liv för pengar så får man också ta konsekvenserna.

• eslah
    JellyBean skrev 2014-09-28 10:18:55 följande:

Vad hade varit bättre i det där läget tycker du? Bli telefonterrad av media, vänner och annat löst folk som är nyfikna? Känner inte henne så ska inte uttala mig om det, men människor i kris agerar inte efter en strategisk plan. Står fast vid att det är ruskigt otrevligt att sparka på den som ligger, oavsett om denne är en offentlig person eller ej.
    JellyBean skrev 2014-09-28 10:20:50 följande:

Men det är väl ändå inte första gången hon beter sig irrationellt och förvirrat.

Jag vet inte vad du syftar på riktigt, provocerar hon dig på något sätt? Hon är en snygg tjej, räcker väl för att det sticker i ögonen på folk. Är det hennes utvik, böcker eller trassliga relationer till män du pratar om? Alla har ett mer eller mindre brokigt förflutet, tacka fan för att man inte är en offentlig person.
  • Anonym (Z)
    eslah skrev 2014-09-28 09:29:05 följande:

Återigen, att hon beter sig skumt just nu är väl inget konstigt? Nej, skärp er!

Men snälla du, damen outar allt och alla i sitt liv. Hade hon inte gjort der hade hon för mig varit ett ninne från nittiotalet. Jag läser inga bloggar och tittar inte på Postkodlotteriet, men passerar löpsedlar där hon dyker upp. Misshandel, missbruk, otrohet allt luftas i kvällspressen, av henne. Här ber om om att få bli lämnad ifred, skriver att hon ska pausa från bloggen men kliver inte in i det dolda utan fortsätter vända sig till allmänheten.

Och det är jag som ska "skärpa mig"?
  • Anonym (m)
    Anonym (Z) skrev 2014-09-28 10:32:20 följande:
    Men snälla du, damen outar allt och alla i sitt liv. Hade hon inte gjort der hade hon för mig varit ett ninne från nittiotalet. Jag läser inga bloggar och tittar inte på Postkodlotteriet, men passerar löpsedlar där hon dyker upp. Misshandel, missbruk, otrohet allt luftas i kvällspressen, av henne. Här ber om om att få bli lämnad ifred, skriver att hon ska pausa från bloggen men kliver inte in i det dolda utan fortsätter vända sig till allmänheten.

• eslah
    Anonym (Z) skrev 2014-09-28 10:32:20 följande:

Handlar inte om det, hon kanske har betett sig väldigt motsägelsefullt men är någon avis på den situation hon är i nu? Nej, så var den större människan då för bövelen.
  • Anonym (m)
    eslah skrev 2014-09-28 10:35:46 följande:
    Handlar inte om det, hon kanske har betett sig väldigt motsägelsefullt men är någon avis på den situation hon är i nu? Nej, så var den större människan då för bövelen.
    Om du mår så dåligt "eslah" av att läsa i denna tråd så SLUTA.
Svar på tråden Magdalena Graafs son