• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Therese2014 skrev 2014-10-09 22:11:19 följande:

Hallå brudar! Hoppar in här då jag plussade i oktobertråden! 23 år och första barnet. Ömmande bröst, bröstvårtorna är styva hela tiden ovch jättekänsliga plus väldig molvärk!

Är i vecka 6(5+2) tror jag, första möte med bm är på måndag:)

Välkommen :)

Nu under em/kväll har jag haft ensjuk dryg halsbränna nån mer som haft det i vecka 5 (4+3)?
  • hemligönskan

Jag har också halsbränna! Är på precis samma dag som du :) 4+4 blir det ju nu då.

och sen är jag verkligen INTE sugen på nåt sött.

nygift skrev 2014-10-09 22:46:15 följande:

Välkommen :)

Nu under em/kväll har jag haft ensjuk dryg halsbränna nån mer som haft det i vecka 5 (4+3)?

• nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-10 06:53:49 följande:

Jag har också halsbränna! Är på precis samma dag som du :) 4+4 blir det ju nu då.

och sen är jag verkligen INTE sugen på nåt sött.

Hahah vad coolt :) jag har alltid varit en cola drickare men inte längre haha
  • hemligönskan

Jag drack pyttelite cola igår. Man får ju sticka max 8 burkar cola/dag läste jag. Jag är egentligen ingen coladrickare men när jag äter tacos måste jag ha lite!

Jag är största kaffedrickaren vanligtvis men är inte alls sugen på det för tillfället.

Sjukt sugen på pasta dock och det äter jag aldrig annars

nygift skrev 2014-10-10 09:06:39 följande:

Hahah vad coolt :) jag har alltid varit en cola drickare men inte längre haha

• nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-10 09:44:29 följande:

Jag drack pyttelite cola igår. Man får ju sticka max 8 burkar cola/dag läste jag. Jag är egentligen ingen coladrickare men när jag äter tacos måste jag ha lite!

Jag är största kaffedrickaren vanligtvis men är inte alls sugen på det för tillfället.

Sjukt sugen på pasta dock och det äter jag aldrig annars

Haha jo då behöver man de jag dricker normalt inte Zingo men har fastnat för de nu haha
  • Emeeliiee

Om ni skulle chansa redan idag på vilket kön pyret i magen har.. Vilken är er första känsla? :) Både min och killens första känsla var att det blir en pojk för oss :)

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-10-11 13:08:09 följande:

Om ni skulle chansa redan idag på vilket kön pyret i magen har.. Vilken är er första känsla? :) Både min och killens första känsla var att det blir en pojk för oss :)

Jag skulle nog också chansa på en pojk :)

Okej är de nån mer än mig som är livrädd för missfall??
  • Therese2014
    nygift skrev 2014-10-11 13:52:49 följande:
    Jag skulle nog också chansa på en pojk :)

Okej är de nån mer än mig som är livrädd för missfall??
    Tror på en tös jag:) ja jag är livrädd för missfall! Har iaf graviditetssymptom hela tiden som lugnar mig lite, tror det hade vart värre om man inte kände något alls! Längtar till kub så man vet lite mer:)
  • nygift
    Therese2014 skrev 2014-10-11 14:02:00 följande:

Tror på en tös jag:) ja jag är livrädd för missfall! Har iaf graviditetssymptom hela tiden som lugnar mig lite, tror det hade vart värre om man inte kände något alls! Längtar till kub så man vet lite mer:)

Jag har aldrig mkt symptom förutom trötthet o ont i bröstvårtorna. Förvisso har jag fått extremt mkt flytningar. När gör man kub?
  • lelle0242
    Ebba955 skrev 2014-10-09 20:44:19 följande:

Hej jag är i vecka 5 och har en sån mensvärk ibland men blöder inget som tur är. Jag har BF 6 juni

Det är normalt att ha den känslan plus att man får mycket mer flytningar. Kanske inte direkt men efter ett tag in i graviteten så. 
Svar på tråden Sommarbebisar 2015