• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-03-21 15:39:00 följande:

99 dagar kvar! Det går rätt fort tycker jag!

Härligt 91 dagar här :)
  • EW82
    nygift skrev 2015-03-21 15:45:53 följande:
    Härligt 91 dagar här :)
    Här är vi nere på 83 dagar kvar Gravid{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • nygift
    EW82 skrev 2015-03-21 22:21:39 följande:

Här är vi nere på 83 dagar kvar 

Åh vad härligt :) men nu är de inte lång tid kvar :) känner små sparkar hela tiden o att han rullar runt där inne :)
  • Baby Doll
    EW82 skrev 2015-03-18 23:08:46 följande:
    Sikken fin mage Gravid
    Av nyfikenhet, varför blir du igångsatt? Häftigt med 7barn.. hur har du hunnit?? Tungan ute

EW82- Tack! Jag blir igångsatt pga. snabba förlossningar och jag måste få antibiotika ca. 2 timmar innan födseln. hoppas bara att jag hinner gå till igångsättnings dagen, jag har en tendens att föda tidigare.
  • Baby Doll
    nygift skrev 2015-03-18 21:11:39 följande:
    Oj så långt du har kommit :) vilket datum blir du igångsatt?

Tycker du? jag tycker det går med snigelfart just nu!

Jag ska bli igångsatt den 6.maj

• Baby Doll
    Igår, vecka 30 + 3 var en väldigt speciellt dag i min graviditet. En slags mål att klara sig över. Det var den veckan + dagen då mina tvillingpojkar valde att möta världen snart för 5 år sedan. Dom var pytte små, såg ut som små fågelungar, men dom var starka och kämpare. I 3 veckor fick vi stanna på NEO innan vi fick komma hem.
    Trots längtan efter "Lucky#7" så hoppas vi att hon stannar inne till igångsättningen ändå <3
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-03-22 22:24:25 följande:

Tycker du? jag tycker det går med snigelfart just nu!

Jag ska bli igångsatt den 6.maj

Meh de är ju snart jag har ju en till månad att vänta på haha. De känns sååå segt
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-04-02 22:15:54 följande:

Här känns det också segt! Mu 5 veckor kvar!

Åh vad skönt :) jag går in i vecka 30 på söndag :)
  • cher82

V.30 idag då! :) Har gått fort nu, men nu börjar det bli tungt, är typ lika stor nu som jag var i v.40 med sonen! Haft semester nu under påsklovet och känner inte att det ska bli jättekul att gå tillbaka till jobbet i morgon! :/ Min plan var att jobba så länge jag orkade, men som det känns nu ska jag nog snabbt in med en ansökan om graviditetspenning! Hur gör ni andra?

• nygift
    cher82 skrev 2015-04-12 08:49:10 följande:

V.30 idag då! :) Har gått fort nu, men nu börjar det bli tungt, är typ lika stor nu som jag var i v.40 med sonen! Haft semester nu under påsklovet och känner inte att det ska bli jättekul att gå tillbaka till jobbet i morgon! :/ Min plan var att jobba så länge jag orkade, men som det känns nu ska jag nog snabbt in med en ansökan om graviditetspenning! Hur gör ni andra?

Vi kan 31 idag :) känner mig också tung har inget arbete så för mig är de lugnt. Har dock fått väldigt mkt sammandragningar nu så för mig blir de ändå att ta de lugnt :)
  • Baby Doll

Vattnet gick för 41 timmar sedan och inga värkar i sikte!

Jag bara är och väntar....

Igångsättning tidigast i vecka 37+0 som planerat. (Är i vecka 36+1 idag)

mybabydolls.se

• nygift
    Baby Doll skrev 2015-04-30 14:49:10 följande:

Vattnet gick för 41 timmar sedan och inga värkar i sikte!

Jag bara är och väntar....

Igångsättning tidigast i vecka 37+0 som planerat. (Är i vecka 36+1 idag)

mybabydolls.se

Oj så spännande hoppas de går bra.
Svar på tråden Sommarbebisar 2015