• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • skorstenen

Jag får det för att jag går privat så de har inte med landstinget att göra. Och var jag bor håller jag hemligt lite till. Ifall att någon man känner råkar trilla in här ;)

• nygift
    skorstenen skrev 2014-10-09 20:25:47 följande:

Jag får det för att jag går privat så de har inte med landstinget att göra. Och var jag bor håller jag hemligt lite till. Ifall att någon man känner råkar trilla in här ;)

Aha hm undrar om jag kan boka in privat.
  • nygift

Tror de är olika beroende på kommun min polare fick inte göra ett vul men fick lyssna på hjärtat i vecka 13. Nån som bor i västerås\surahammar som vet om man kan boka privat eller får via bm

• Ebba955

Hej jag är i vecka 5 och har en sån mensvärk ibland men blöder inget som tur är. Jag har BF 6 juni

• Emeeliiee
    Ebba955 skrev 2014-10-09 20:44:19 följande:

Hej jag är i vecka 5 och har en sån mensvärk ibland men blöder inget som tur är. Jag har BF 6 juni

Hej! 

Jag är också i v 5 och upplever en molande värk som kan liknas vid mensvärk, dock inte lika skarp. Tror det är vanlig "växtvärk", livmodern växer ju redan från början och det kan säkert kännas av :)

• Ebba955

Ja det är ju livmodern som växer det är ju därför man känner som mensvärk.

• JossanRy

Hej. Tidigt plus här och i vecka 4. Så enligt app är det 18 juni för min del. Nu har mensen stoppats och det känns som att jag kan börja lita på det där pluset ;) jag är gravid!

Jag har känslig mage på morgonen och antydan till illamående men framför allt molvärk i magen. Inga andra problem dock :)

• Therese2014

Hallå brudar! Hoppar in här då jag plussade i oktobertråden! 23 år och första barnet. Ömmande bröst, bröstvårtorna är styva hela tiden ovch jättekänsliga plus väldig molvärk!

Är i vecka 6(5+2) tror jag, första möte med bm är på måndag:)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015