Pergotime start Oktober 2014
Ser inte detta teat nästan positivt ut? Övriga denna månaden har varit mycket tunnare.
Testar du med stickor så kanske du missade stegringen igårkväll?
Ser inte detta teat nästan positivt ut? Övriga denna månaden har varit mycket tunnare.
Testar du med stickor så kanske du missade stegringen igårkväll?
Här kommer bilden lantlivet!

Idag fick jag glad gubbe!! Vart helt förstörd igår för att jag trodde det vart för sent i kuren för att få ägglossning. Men nu är jag jätteglad :) det billiga testet är verifierat med clearblues digitala! God jul på er alla :) nu blir det snart sex för min del ;) sorry för overshare;)
Har du testat mer idag, monn? Håller tummarna för att det blir starkare snart!
Jag har fått positivt idag, se bild senare i tråden :) detta kändes "nästan positivt", men det vart det kanske inte, togs igår och fick äl idag!
Hm, har du haft negativa tester innan detta? Eller har alla tester sett ut så? Jag får nämligen äl-tester som ser ut precis så oavsett om jag har äl eller inte. (LH-förhöjningen pga pco ger utslaget). Har aldrig testat och sett om de blir starkare vid äl.
Så jävla härligt! Jag hejjar på dig också. Känns skönt att tabletterna hjälper iallafall, känns riktigt hopplöst när man tror att det inte fungerar! God jul och hoppas ni får till sig och att det tar sig :)
Härligt! Då kan vi gå och hoppas tillsammans. Min ägglossning är idag eller i morgon. Tyvärr är sambon och jag ifrån varandra några dagar över jul så sista sexet blev i morse. Hade gärna säkrat upp i morgon också ;(.
Ah! Det är progesteron man mäter med blodprovet, som visar att man haft ägglossning? Vi har fått remiss till RMC, och skulle lämna sådana blidprover i januari. Men då tänkte jag ej ta pergotime!
Ja, håller tummarna för ett bra blodprov nu också! Fick glad gubbe förra cykeln också, men ingen äl enligt progesteronprovet. Men den här gången har det verkligen känts som att jag har ägglossning så hoppas det!
Man blir så himla glad :):)
Woho! Heja heja!!
Men grattis! Vad härligt!!! Vad roligt :) :) :)
MEN JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!! Testade ett cd och där stod det Gravid 1-2 !!!!!!! Lyckan!!!! Började gråta... Har inga som helst symptom så trodde inte det skulle ske denna gången heller.
Vilken dag i cykeln är du på?:)
MEN JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!! Testade ett cd och där stod det Gravid 1-2 !!!!!!! Lyckan!!!! Började gråta... Har inga som helst symptom så trodde inte det skulle ske denna gången heller.
Men åh!! Vad härligt! Fyller din sambo år idag??
Oh jag längtar tills jag är där du är :)
Inga symptom alls? Förutom utrbliven mens?
Tack! Trodde aldrig det skulle bli vår tur. Hoppas pyret vill stanna hos oss också.
Cd 31. Äl+12. (Första mensdagen var 27 november till 3 december. Positiv älsticka 15 november! Så tror jag räknat rätt då)