• monn

Pergotime start Oktober 2014

Jag började tempa en vecka efter är typ, samma varje dag och dagen jag fick mens gick den ner 0,4! Häftigt att man kan kontrollera det så :)

lantlivet skrev 2014-12-06 12:39:25 följande:

Jag har inte kollat tempen något så att börja nu ger nog inget. Ja köpte stickor så ja kunde slösa lite. Inte så dyrt så de för inget då ja aldrig lägger pengar på annat :)

Jo en dag blir vi nog gravida. :)

• monn

Men grattis!! Vad härligt!! Har du några symptom? :)

tjejmedpco skrev 2014-12-06 15:03:23 följande:

Igår fick jag äntligen positivt på gravtest!! :) Testade med cb´s test med veckoindikator och det stod gravid 1-2! :)

Just nu bim-3 så jag vågar inte knappt tro att det är sant förens om några dagar :)

• monn

Har du ett svagt streck är du gravid!!! Vad härligt :):):):) grattis!! Lägg upp bild!

lantlivet skrev 2014-12-07 07:26:17 följande:

Jg får svamp av dom jag så jag får byta trosor ist ;) haha

Imorse fick jag ett svagt streck!!! Vet dock ej om det är grått eller rosa. Men de vär ett k där! Helt lyrisk. Men jag vågar ej hoppas. Bim-6 äl+10.

Ja hejjar på er!!

• monn

Hoppas hoppas hoppas att det blir starkare imorhon :):)

lantlivet skrev 2014-12-08 17:20:25 följande:

Ellerhur!! Känns helt overkligt att de är ett ROSA streck där! Å att det kom efter någon sekund bara!!!

Tack alla ni för att ni finns :)

• monn

Men grattis!!! Vad härligt! Så himla glad för din skull! :) när fler plussar tycker jag vi skapar en ny tråd :)

lantlivet skrev 2014-12-09 06:19:34 följande:

Jag är gravid!!!! Solklart plus på CB vanliga!!! Ahhhhh! Hjärtat slår i 140 å ja är alldeles skakis!

• monn

Klart! Då kan vi lägga upp bilder på våra fina magar och allt vi förbereder :) vi kommer snart också bli gravida!!:)

SsaraL skrev 2014-12-09 12:20:09 följande:

Håller med dig! Vill absolut följas åt med er alla som blir gravida (om man själv blir gravid såklart pepppepp!) :D

• monn

Härligt att se :):):) grattis igen!!

lantlivet skrev 2014-12-09 17:21:41 följande:

Så lycklig. Nu vet han! Jätteglad och tycker de känns coolt och spännande! Nu hoppas vi pyret överlever :)

• monn

Aw! Ettan! Vad fint - det är liksom som att fler syskon kommer komma efter :)

lantlivet skrev 2014-12-09 18:13:00 följande:

Tack :) nu planera vi hur vi ska berätta för våra närmsta vänner vi ska va på på nyår. De vet om vår resa hittills . Och våra föräldrar som bor så långt bort. Blir nog en resa hem i feb :) om ettan överlever.

• monn

Hejjar på det med! Hur många kurer har du tagit nu? Min gyn gav mig 2mån till, har skickat remiss till RMC också. Antingen så tar det sig med Pergotime eller så får vi väl kallelsen till RMC :) jag håller på med kur 3 nu!

joss82 skrev 2014-12-10 20:24:20 följande:

I morgon börjar jag på dubbelkur pergo. Åh vad jag håller tummarna för att det leder till ägglossning!! Kommer bli så ledsen annars.. Och håller också en tumme för att biverkningarna inte blir alltför jobbiga...

• monn

Min man har gjort spermaprov hemma och jag har gjort ett ultraljud där man såg att jag hade PCO. Vi har försökt bli gravida sedan september 2013. :)

joss82 skrev 2014-12-10 21:02:43 följande:

Har bara tagit en kur men fick ingen ägglossning på den så då får jag dubbel direkt. Bra att du fick en remiss till RMC! Hur länge har ni försökt? Och hur mycket har ni blivit utredda? Antar att vi får en remiss dit också så småningom...

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014