• monn

Pergotime start Oktober 2014

Grattis! :)

tjugofemton skrev 2014-11-20 12:17:49 följande:

Jag plussade i morse på BIM+2. BF 27 juli ÄNTLIGEN var det vår tur! Bara hoppas att det går vägen

• monn

Låter ju som om det är något på gång! Spännande!! :) hoppas det är på riktigt!

SsaraL skrev 2014-11-21 07:45:36 följande:

Är på äl+10 idag och så sugen på att testa! Fick igår fruktansvärt ont i mina bröstvårtor. Fortfarande ont i tjejmagen, precis som om jag har typ en stor fis där framme! (Hahaha sjukt svårt att förklara men är helt uppsvälld och full typ). Dessutom drar det i häften/äggstocken på höger sida.

Antagligen bara inbillning eller skengravid, men jag hoppas så himla mycket. Blev fruktansvärt deprimerad igår när en vän berättade att de är med barn. Kan inte glädjas åt andra när jag ser hur lätt det är för dem. Fast jag vill.

De förstår inte hur mycket det tar på psyket kär man försökt såhär länge, snart 2 år för oss.. Usch! Jaja, ska vänta till äl +14, är det negativt då är det väl bara nya tag... Igen.

• monn

Jag hade väntat till BIM,om man kan hålla sig :) när är det?

SsaraL skrev 2014-11-21 13:19:00 följande:

Usch, säg inte förmycket! Haft samma symptom innan så förväntar mig inte mycket.. Ska testa imorgon och se ????

• monn

Jag hejjar på dig! Nu tror jag att allt kan hända! För idag har jag också ägglossning!!! Vilken lycka! Jag kan titta på den glada gubben hela dagen känns det som, trodde ALDRIG att det skulle gå :)

SsaraL skrev 2014-11-22 09:09:54 följande:

Men åh, totalblankt idag på äl +11. Lär fan aldrig bli vår tur, med eller utan ägglossning :( 3 dagar till BIM men lär inte ändra på testet, 100% säker på att jag inte är gravid trots symptom.

• monn

Haha ja vi ligger på förfullt! Håll tummarna :)

SsaraL skrev 2014-11-22 12:05:23 följande:

Åh!!! Samma som med mig!! Ligg på! ????

• monn

Tror det är när man gör emojis! :)

SsaraL skrev 2014-11-22 13:13:38 följande:

Fattar inte varför min telefon för frågetecken hela tiden haha! Håller tummarna för er!

• monn

Ohh! Grattis! Jag är också skitglad, har varit det hela dagen. Känns liksom fantastiskt med lite medvind! Just nu känns det som om jag inte kommer bli besviken om jag inte plussar denna månaden, för det känns bara så himla bra att Pergotime gjorde sitt jobb :) när har du bim då? Måste ju nästan vara samma som jag! Jag brukar ha längre cyklar med 30+ dagar, men nu med Pergotime har jag haft 28 dagar...

tjejmedpco skrev 2014-11-22 19:33:22 följande:

Jag fick också glad gubbe idag! Äntligen säger jag bara!! Den har blinkat i fyra dagar så jag började tro att det inte skulle bli någon ägglossning..

Men så kom den, lycka!!!  :)

• monn

Jag har enkel kur, fick inte ägglossning på första kuren, men på andra på cd 18 :)

lantlivet skrev 2014-11-23 08:38:25 följande:

Har ni alla enkel kurer eller någon som fått öka dosen? Tänkte ge mig själv lite hippa här :D började testa idag med då de är så tidigtså är de ju - äl beräknas om typ 5-6 dagar. Men ja tro inte det blir äl denna kur. Men då kör ja på nästa som blir dubbel ist :)

• monn

Håller tummarna för er :)

tjejmedpco skrev 2014-11-23 19:00:34 följande:

Jag har bim 9 december. Sen jag började med pergotime så har jag haft cykler på 31-32 dagar :)

• monn

Tack och detsamma för er :)

lantlivet skrev 2014-11-23 09:42:21 följande:

Okej :) låter ju toppen! Hoppas de går för er denna gång nu då :)!

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014