• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

Då har sambon och jag precis varit på första mötet och gjort vul!
    Hon kunde konstatera att jag hade pco, och efter 1 1/2 år ångrar jag att vi inte sökte hjälp tidigare.. Fick iallafall pergotime som jag hämtade ut nyss och ska börja med detta när mensen kommit (om ca 4 dagar!).

Är det fler som vill följas åt? Detta är vårt första barn och vi är supernervösa och pirriga över om det ska fungera eller ej.

Är det någon här som testat pergotime innan? På vilket försök gick det för er? =D

• Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014
  • lantlivet

Så lycklig. Nu vet han! Jätteglad och tycker de känns coolt och spännande! Nu hoppas vi pyret överlever :)

• monn

Härligt att se :):):) grattis igen!!

lantlivet skrev 2014-12-09 17:21:41 följande:

Så lycklig. Nu vet han! Jätteglad och tycker de känns coolt och spännande! Nu hoppas vi pyret överlever :)

• lantlivet
    monn skrev 2014-12-09 17:44:19 följande:

Tack :) nu planera vi hur vi ska berätta för våra närmsta vänner vi ska va på på nyår. De vet om vår resa hittills . Och våra föräldrar som bor så långt bort. Blir nog en resa hem i feb :) om ettan överlever.
  • lantlivet
    monn skrev 2014-12-09 17:44:19 följande:

Tack :) nu planera vi hur vi ska berätta för våra närmsta vänner vi ska va på på nyår. De vet om vår resa hittills . Och våra föräldrar som bor så långt bort. Blir nog en resa hem i feb :) om ettan överlever.
  • monn

Aw! Ettan! Vad fint - det är liksom som att fler syskon kommer komma efter :)

lantlivet skrev 2014-12-09 18:13:00 följande:

• lantlivet
    monn skrev 2014-12-09 18:24:08 följande:

Aw! Ettan! Vad fint - det är liksom som att fler syskon kommer komma efter :)

Klart de ska komma flera ;) vi kallade svägerskans första för ettan oxå :)
  • tjejmedpco
    monn skrev 2014-12-07 06:46:49 följande:

Men grattis!! Vad härligt!! Har du några symptom? :)

Jag har lite värk i magen ibland och känner mig extra trött :) Men annars har jag inget. Kan inte tro att det är sant ännu!! Kommer nog inte tro på det förens jag har en bebis i min famn ;)
  • tjejmedpco
    lantlivet skrev 2014-12-09 17:21:41 följande:

Grattis!! Vad kul :))
    Då måste vi vara lika, jag plussade i fredags och då stod det också gravid 1-2  :))
    Har du några symptom?
  • lantlivet
    tjejmedpco skrev 2014-12-09 21:28:48 följande:

Grattis!! Vad kul :))

Då måste vi vara lika, jag plussade i fredags och då stod det också gravid 1-2  :))

Har du några symptom?

Tack detsamma!! Ja har bim på lördag tro ja. Är i v 4(3+5) beräknad den 19 aug :)

Molvärk och Jätte oda och svullna bröst :) dudå?
Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014