• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

Då har sambon och jag precis varit på första mötet och gjort vul!
    Hon kunde konstatera att jag hade pco, och efter 1 1/2 år ångrar jag att vi inte sökte hjälp tidigare.. Fick iallafall pergotime som jag hämtade ut nyss och ska börja med detta när mensen kommit (om ca 4 dagar!).

Är det fler som vill följas åt? Detta är vårt första barn och vi är supernervösa och pirriga över om det ska fungera eller ej.

Är det någon här som testat pergotime innan? På vilket försök gick det för er? =D

• Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014
  • lantlivet
    monn skrev 2014-12-09 09:08:31 följande:

Men grattis!!! Vad härligt! Så himla glad för din skull! :) när fler plussar tycker jag vi skapar en ny tråd :)

Tack!! Va gullig du är! De tycker jag med :)
  • Hearts76

Shit vad kul, grattis lantis! :) Jag har också pco men Pergo/Letrozole har gett mig snart) fyra barn, kämpa på ni som kör med dessa kurer. Plötsligt händer det!

• SsaraL
    lantlivet skrev 2014-12-09 06:19:34 följande:

Jag är gravid!!!! Solklart plus på CB vanliga!!! Ahhhhh! Hjärtat slår i 140 å ja är alldeles skakis!

MEN JAG DÖÖR GRATTIS !!!!!! <3
  • SsaraL
    monn skrev 2014-12-09 09:08:31 följande:

Men grattis!!! Vad härligt! Så himla glad för din skull! :) när fler plussar tycker jag vi skapar en ny tråd :)

Håller med dig! Vill absolut följas åt med er alla som blir gravida (om man själv blir gravid såklart pepppepp!) :D
  • SsaraL

Går seeeegt, CD 13 idag och ingen äl ännu, om det är som förra månaden borde den komma om ca 5-6 dagar. Så ligger på nu varannan dag för att inte missa! :D

• monn

Klart! Då kan vi lägga upp bilder på våra fina magar och allt vi förbereder :) vi kommer snart också bli gravida!!:)

SsaraL skrev 2014-12-09 12:20:09 följande:

Håller med dig! Vill absolut följas åt med er alla som blir gravida (om man själv blir gravid såklart pepppepp!) :D

• lantlivet
    SsaraL skrev 2014-12-09 12:18:55 följande:

MEN JAG DÖÖR GRATTIS !!!!!! <3

Ta k!!! <3
  • lantlivet

Detta va morgonens test. Ska käka och sen testa mig med digitala :) lite nervös endå över att de ska stå "ej gravid" ^^ även fast detta test säger motsatsen. Hehe men ja måste använda upp dom jag har så ja inte testar mer sen . Bim -4 idag

• Hearts76

Jag hade ångestpåslag deluxe inför digitaltestet :) Men har du så tydligt på vanliga så är det inga problem.

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014