joss82 skrev 2014-12-08 10:56:58 följande:
Usch och fy, hoppas det inte blir så för mig. Ska ju ta dubbel kur nästa gång också, rädd att det blir dubbla biverkningar också då =(. När kom dina biverkningar?
Första dagen på kuren var det mest lite stickande känsla i äggstockarna. Andra och tredje dagen var smärtan grotesk. Kunde knappt stå upp och panodilen var mest som en piss i havet. Vågar/vill inte ta nått starkare. Ringde gyn och hon sa ungefär: stå ut. Dag tre började humörsvängningarna riktigt ordentligt (är väl alltid lite lynnig) och det är först idag (cd 11) som det känns som att det har vänt. Igår var det bara tårar, tårar och åter tårar. Förhoppningsvis rättar det till sig lite mot slutet av veckan. Det där med att ha sex på kommando och humörsvängningar är inte en bra kombo för mig (eller för den stackars mannen). Smärtan i äggstockan börjar också lägga sig, även om den ibland gör sig smärtsamt påmind.
Hoppas att du inte får samma biverkningar och slipper iaf lite av humörsvängningarna. Gissar att mina problem förstärks av att övriga livet är rörigt med en sjuk och galen mamma, trött och ledsen man, studieångest osv.