• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • livserfaren

Lite kul med den här tråden,är väl inget märkvärdigt eller läskigt eller snuskigt bara skönt,men att etablera telefonsex bygger på förtroende vänskap och det tar tid innan man vågar förstå det,sen ska man ju helst kunna varandras levnadshistoria för att det ska bli riktigt bra.helheten är det viktigaste sen är telefonsex bara grädde på moset.

• livserfaren

Vad mysigt det vore med lite telefonsex ikväll det var så länge sen,det är väl det närmaste jag kommer i bästa fall,

• livserfaren

Det är slut med telefonsex nu, hade en jättemysig tjej, som jag har haft det med i över 1 års tid, till och från men nu är jag brädad av en annan kille, ja sånt är livet, men det var så skönt o härligt så länge det varade.ja hon var FL are såvisst kan man hitta guldkorn även här, även fast det är mycket ovanligt,sen var hon en jättejust trevlig fin tjej också

• livserfaren

Verkar inte helkört ,men här får jag jobba om det ska bli en fortsättning, hoppas kan återkomma med ett positivt svar,kvinnor är ett släkte som man som man sällan förstår sig på,

• livserfaren

Vad skönt det skulle vara med lite telefonsex ikväll,det var väl ett halvår sen, det är såå skönt, är riktigt sugen, på tjejer alltså, kanske bäst att tillägga.

• livserfaren

Ja då var det Fredag igen, skulle vara skönt med lite telefonsex, det vaaar så länge sen

• Anonym (När ska han fatta?)
    livserfaren skrev 2015-01-23 16:46:47 följande:

Ja då var det Fredag igen, skulle vara skönt med lite telefonsex, det vaaar så länge sen

Det går bra för dig...

Ingen som nappar?
  • livserfaren
    Anonym (När ska han fatta?) skrev 2015-01-23 17:46:57 följande:

Det går bra för dig...

Ingen som nappar?

Nej det är för jävligt, men börjar bli van nu, tror väl lite på Triss reklamen, nångång händer det, måste ju tänka positivt, är ju en så trevlig kille, om nån tjej bara orkar bemöda sig o kolla,jobbar lite i kulisserna också, många krokar men inga napp ännu, känner på mig att det vänder nångång,
  • eenparik

Detta kan vara den mest sorgligaste tråden jag läst på FL.

Livserfaren, hur många bokstavsdiagnoser har du, vännen? Tycker uppriktigt sagt synd om dig.

Svar på tråden telefonsex