telefonsex
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Lite kul med den här tråden,är väl inget märkvärdigt eller läskigt eller snuskigt bara skönt,men att etablera telefonsex bygger på förtroende vänskap och det tar tid innan man vågar förstå det,sen ska man ju helst kunna varandras levnadshistoria för att det ska bli riktigt bra.helheten är det viktigaste sen är telefonsex bara grädde på moset.
Vad mysigt det vore med lite telefonsex ikväll det var så länge sen,det är väl det närmaste jag kommer i bästa fall,
Det är slut med telefonsex nu, hade en jättemysig tjej, som jag har haft det med i över 1 års tid, till och från men nu är jag brädad av en annan kille, ja sånt är livet, men det var så skönt o härligt så länge det varade.ja hon var FL are såvisst kan man hitta guldkorn även här, även fast det är mycket ovanligt,sen var hon en jättejust trevlig fin tjej också
Verkar inte helkört ,men här får jag jobba om det ska bli en fortsättning, hoppas kan återkomma med ett positivt svar,kvinnor är ett släkte som man som man sällan förstår sig på,
Vad skönt det skulle vara med lite telefonsex ikväll,det var väl ett halvår sen, det är såå skönt, är riktigt sugen, på tjejer alltså, kanske bäst att tillägga.
vad skönt det skulle vara med telefonsex ikväll,med en söt tjej förstås-
Ja då var det Fredag igen, skulle vara skönt med lite telefonsex, det vaaar så länge sen
Ja då var det Fredag igen, skulle vara skönt med lite telefonsex, det vaaar så länge sen
Det går bra för dig...
Ingen som nappar?
Detta kan vara den mest sorgligaste tråden jag läst på FL.
Livserfaren, hur många bokstavsdiagnoser har du, vännen? Tycker uppriktigt sagt synd om dig.