• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • mammatillfyra7501
    Paulas mamma skrev 2014-11-02 17:35:14 följande:

Gick in i vecka 7 idag och magen den växer

Går in i v7 om 2 dagar och är lika svullen som du. Funderar på att kolla upp med vul om det kan vara mer än bara en liten. Plussade grymt tidigt plus att jag har så starka symptom.
  • Paulas mamma

Jag ska på inskrivning imorgon och ska då fråga samma sak. Jag plussade också jättetidigt och fick symptom väldigt tidigt efter äl. Mina systrar är tvillingar så det ligger ju i släkten. :)

[quote=74282435][quote- (FPMvSV2mu$Bnick]mammatillfyra7501 skrev 2014-11-03 22:37:34 följande:[/quote-nick]Går in i v7 om 2 dagar och är lika svullen som du. Funderar på att kolla upp med vul om det kan vara mer än bara en liten. Plussade grymt tidigt plus att jag har så starka symptom.[/quote]

• Swerro

Morgonmage v 9 (8+4) andra barnet

Börjar bli riktigt svårt att dölja, känner de misstänksamma blickarna

• mammatillfyra7501
    Paulas mamma skrev 2014-11-04 06:42:00 följande:

Jag ska på inskrivning imorgon och ska då fråga samma sak. Jag plussade också jättetidigt och fick symptom väldigt tidigt efter äl. Mina systrar är tvillingar så det ligger ju i släkten. :)

[quote=74282435][quote- (FPMvSV2mu$Bnick]mammatillfyra7501 skrev 2014-11-03 22:37:34 följande:[/quote-nick]Går in i v7 om 2 dagar och är lika svullen som du. Funderar på att kolla upp med vul om det kan vara mer än bara en liten. Plussade grymt tidigt plus att jag har så starka symptom.

[/quote]

Ska bli kul att se. Funderar på att åka till gynakuten för där borde dom kunna göra ett vul direkt.
  • kanien

Herregud, nu jäser jag som aldrig förr! Går in i v.11 imorgon och jag är så tacksam att jag bara behöver dölja det i 1 vecka till! Imorgon ska jag även få åka på ul och se det lilla livet där inne vill försäkra mig om att allting är bra innan vi gör detta officielt. Hoppas på en fin bild från ul imorgon som jag kan dela med mig av <3

• Diamant

Vad fina allas magar är! 

Min ser mest svullen och inte särskilt "gravidig" ut! Jag har läst så himla mycket om babykula och hade fått för mig att det inte skulle synas förrän kanske i januari först, iallafall när det är första barnet! Men herregud vad magen växer! Första bilden är v. 7 och andra är v. 10 (lägg ingen notis på samma outfit! Haha) 

Vecka 7. 

Vecka 10. 

• Awe83

Ja jag förstår inte heller. Min mage den växer och växer den med. Jag är bara i v.11 på torsdag och trodde inte att magen skulle växa förens i v.16-20. Är det kanske maten? Äter jag mer utan att tänka på det? Jag har inte gått upp i vikt heller utan det är bara magen som ser fläskigare och större ut än vanligt ;) Så konstigt, men när jag ser alla fina magar här så coolar jag ner mig lite. Är också gravid med mitt första.

• Diamant
    Awe83 skrev 2014-11-04 19:22:07 följande:

Ja jag förstår inte heller. Min mage den växer och växer den med. Jag är bara i v.11 på torsdag och trodde inte att magen skulle växa förens i v.16-20. Är det kanske maten? Äter jag mer utan att tänka på det? Jag har inte gått upp i vikt heller utan det är bara magen som ser fläskigare och större ut än vanligt ;) Så konstigt, men när jag ser alla fina magar här så coolar jag ner mig lite. Är också gravid med mitt första.

Skönt att fler är lika chockade ;) 
    Jag tror inte det är maten, jag mår skit och äter knappt något, har gått ner 5 kilo sen jag plussade och mår konstant illa.. Magen bara svullnar upp ändå! 
    Dock när jag ligger på rygg så är magen rätt platt så då märks det ingen skillnad :S 
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015