• Anna GBG

BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år

Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
    Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy

• Svar på tråden BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
  • NILE90
    yezzo skrev 2014-11-01 11:35:00 följande:

Vad kul! Jag slutade med P-piller i juli, så gick snabbare än väntat! Vart bor du nile?

Vad skönt att det ändå gick så fort :)

Vi håller faktiskt på att flytta till Lerum idag, har köpt hus där. :)
  • NILE90
    Anna GBG skrev 2014-11-01 12:14:42 följande:

Japp, första barn! Allt händer på en gång här, Jag är elitidrottare men mitt korsband gick av i september. Jag ha opererade det för 2v sedan, har en rehabtid på 10mån innan jag får spela match. Så vi tänkte tima det med ett barn, och det gick ju fort att bli gravid, lyckos mig! Och så har vi precis köpt en fyra i Bollebygd, som de ska börja bygga i vinter, står klart några månader efter att babyn är född.

Jag tänker nog göra KUB testet, har en väninna vars syster (ca 25år) nyligen födde en som  med Downs Syndrom. Känns bra å veta liksom?.

Vi kommer också göra KUB-testet, kontrollfreak som jag är så vill jag veta allt som går att veta om bebisen :)
  • yezzo

Ok, vad spännande det låter för er båda! Vi ska nog köpa hus rätt snart med, får se vart det bär av. Jag bokade tid på Barnmorskegruppen nu för inskrivning. Ni skulle gå där också va? Vad heter ni förresten, antar att Anna är Anna men Nile? Själv är jag Jessica

• NILE90
    yezzo skrev 2014-11-01 15:11:55 följande:

Ok, vad spännande det låter för er båda! Vi ska nog köpa hus rätt snart med, får se vart det bär av. Jag bokade tid på Barnmorskegruppen nu för inskrivning. Ni skulle gå där också va? Vad heter ni förresten, antar att Anna är Anna men Nile? Själv är jag Jessica

Nile=Elin :)
  • yezzo

Det kunde man ju räknat ut Elin! Jag har beräknad födsel 4/5 juli apparna säger ju olika, men runt där! Ska bli så kul och få uppleva detta! Som jag har längtat!

• NILE90
    yezzo skrev 2014-11-01 18:15:32 följande:

Det kunde man ju räknat ut Elin! Jag har beräknad födsel 4/5 juli apparna säger ju olika, men runt där! Ska bli så kul och få uppleva detta! Som jag har längtat!

Jaa jag längtar tills magen börjar komma! :)
  • yezzo

Ja just nu är den ju bara jättesvullen. Vad har ni för känslor i kroppen?

• Anna GBG
    yezzo skrev 2014-11-02 10:26:27 följande:

Ja just nu är den ju bara jättesvullen. Vad har ni för känslor i kroppen?

Jag känner bara av i brösten än så länge. Svullna och ömma. Kanske tröttare än vanligt men inte ont i magen eller illamående. Du?
Svar på tråden BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år