BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Vad kul! Jag slutade med P-piller i juli, så gick snabbare än väntat! Vart bor du nile?
Japp, första barn! Allt händer på en gång här, Jag är elitidrottare men mitt korsband gick av i september. Jag ha opererade det för 2v sedan, har en rehabtid på 10mån innan jag får spela match. Så vi tänkte tima det med ett barn, och det gick ju fort att bli gravid, lyckos mig! Och så har vi precis köpt en fyra i Bollebygd, som de ska börja bygga i vinter, står klart några månader efter att babyn är född.
Jag tänker nog göra KUB testet, har en väninna vars syster (ca 25år) nyligen födde en som med Downs Syndrom. Känns bra å veta liksom?.
Ok, vad spännande det låter för er båda! Vi ska nog köpa hus rätt snart med, får se vart det bär av. Jag bokade tid på Barnmorskegruppen nu för inskrivning. Ni skulle gå där också va? Vad heter ni förresten, antar att Anna är Anna men Nile? Själv är jag Jessica
Ok, vad spännande det låter för er båda! Vi ska nog köpa hus rätt snart med, får se vart det bär av. Jag bokade tid på Barnmorskegruppen nu för inskrivning. Ni skulle gå där också va? Vad heter ni förresten, antar att Anna är Anna men Nile? Själv är jag Jessica
Roligt med fler som väntar första barnet i Gbg!
väntas ha BF 1 juli!
Det kunde man ju räknat ut Elin! Jag har beräknad födsel 4/5 juli apparna säger ju olika, men runt där! Ska bli så kul och få uppleva detta! Som jag har längtat!
Det kunde man ju räknat ut Elin! Jag har beräknad födsel 4/5 juli apparna säger ju olika, men runt där! Ska bli så kul och få uppleva detta! Som jag har längtat!
Ja just nu är den ju bara jättesvullen. Vad har ni för känslor i kroppen?
Ja just nu är den ju bara jättesvullen. Vad har ni för känslor i kroppen?