BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy
Hejhej!
Tänkte hoppa in här då jag plussade för någon dag sen, verkar ha bf typ 5 juli. Vet inte riktigt om jag egentligen vågar ens tro på det då jag fick MA i somras, trodde jag var i vecka 11 men den lilla hade gett upp redan i vecka 7. Det var ett jättetrauma för mig, så jag är skitnojjig nu. Har en snart 4-åring sen innan och bor i Länsmansgården. Är 29 år :)
Har inte börjat känna mig gravid än, ser inte alls fram emot illamåendet som jag vet kommer komma :P
Jag är väldigt svullen om magen och brösten ömmar, tröttar och känner mig konstant mätt. 737 då är vi beräknade till samtidigt ungefär, vad kul! hoppas det går bra för alla, det är ju största orosmomentet men tror inte man ska försöka tänka på det så mycket, dock väldigt tråkigt och jobbigt när det händer.
Brösten ömmar här med.. Enda symptomet än så länge.
För att inte oroa ihjäl mig kommer jag gå på ganska täta ultraljud nu i början. Förra gången var en total chock, vill aldrig vara med om det igen. Ser att ni diskuterar kub, jag gjorde inte det sist och ska inte göra det nu heller. För mig räcker det att se ett litet hjärta ^^
Vad jobbar ni med?
Ja just nu är den ju bara jättesvullen. Vad har ni för känslor i kroppen?
Vet ni hur dags man blir erbjuden att göra UL?
kommer bli så skönt när man är över v 12-13 och slippa oroa sig för missfall..
jag jobbar som sjuksköterska (palliativ vård)
Vet ni hur dags man blir erbjuden att göra UL?
kommer bli så skönt när man är över v 12-13 och slippa oroa sig för missfall..
jag jobbar som sjuksköterska (palliativ vård)
Har spanat på den här tråden nu en stund och blir så himla sugen på att glida in här jag också för att lära känna några andra i Göteborg.
Problemet är att jag är 23... Om det hjälper så blir jag 24 snart och har icakort (borde bli +2 år i alla fall), har diskmaskin (+1 år), betalar TVlicens (+1 år) och kombi (+2 år till).
Så, egentligen är jag 23 år + 1 + 2 + 1 + 1 + 2 = 30.
Har spanat på den här tråden nu en stund och blir så himla sugen på att glida in här jag också för att lära känna några andra i Göteborg.
Problemet är att jag är 23... Om det hjälper så blir jag 24 snart och har icakort (borde bli +2 år i alla fall), har diskmaskin (+1 år), betalar TVlicens (+1 år) och kombi (+2 år till).