• Anna GBG

BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år

Jag hade gärna följt fler i GBG som ska ha barn runt månadsskiftet juni/juli 2015! Hur ni mår, oro, funderingar, bilder på magar!
    Jag går in i v.6 imorgon och min mage har börjat bli lite sådär poofy

• Svar på tråden BF jun/jul 2015 Gbg, ca 30år
  • NILE90
    JohannaMem skrev 2014-11-03 12:13:12 följande:
    Tack! :) Får väl en del minus på att jag studerar och på att vi inte har hus... Men valde att inte ta med det i min räkning. 

Gick in i veckan 6 i helgen. Hur långt gången är du? :)
    4+4 idag :) 
  • yezzo

Jag jobbar som antagningshandläggare på Chalmers. Är i vecka 6(5+1) idag Ja jag längtar med till vecka 12-13 så man slipper oroa sig lika mycket. Fick en tid hos Barnmorskegruppen nu 26/11 för inskrivning, kommer då vara i v 9 (8+3). Vill också bara se ett litet hjärta slå. Kommer som sagt inte göra KUB test. Har tyvärr en nära vän som fick missfall precis och låter helt fruktansvärt. Vill jag inte uppleva. Någon mer som har typ som menssmärtor där nere och molande värk? Kommer från och till...trött är man med och nu har jag börjat må illa med.

• malinz
    yezzo skrev 2014-11-03 16:32:34 följande:

Jag jobbar som antagningshandläggare på Chalmers. Är i vecka 6(5+1) idag Ja jag längtar med till vecka 12-13 så man slipper oroa sig lika mycket. Fick en tid hos Barnmorskegruppen nu 26/11 för inskrivning, kommer då vara i v 9 (8+3). Vill också bara se ett litet hjärta slå. Kommer som sagt inte göra KUB test. Har tyvärr en nära vän som fick missfall precis och låter helt fruktansvärt. Vill jag inte uppleva. Någon mer som har typ som menssmärtor där nere och molande värk? Kommer från och till...trött är man med och nu har jag börjat må illa med.

vad hemskt med din vän som fick missfall.
    har ingen smärta alls.  har inte mått illa tidigare men har hela dagen idag mått kymigt liksom.  
    ni som är yngre behöver väl inte fundera lika mkt på KUB och andra test.?
  • Anna GBG