• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Sannolikt inte men inte kul när man slitit som ett djur :(

Det finns värre problem men just nu är jag inte fylld av hopp för framtiden.

Det här har med kortbedrägeriet att göra. I det kaos som uppstod så missade jag att betala en räkning till ett kräkbolag.

• Jag är bara jag

Man tar extra motgångar som de ständigt närvarande-man gör vad man kan och har man gjort vad man kan ska man inte gräma sig! Livet är inte slut p.g.a din ekonomi. Tufft ett tag-ja,men det finns annat och definitivt ett liv efter detta ekonomiska kaos. Det måste du fortsätta tro på!  Glad

• mity

Håller med dig på många sätt men när man slitit allt man förmår och det återstår så lite så blir man fan knäpp.

• Vlad

Fundera över var du hade varit och hur långt det hade  varit kvar om du inte hade slitit. Det är kanske skit just nu, men ditt slit är inte förgäves!

• mity

Ni har rätt. Är lycklig att jag klarat mig så här långt på fyra månader. Från att vilja ta livet av mig till att känna hopp om att fordringsägarna kan hålla ut tre månader till för skatteåterbäringen. Det är svårt men jag hoppas!! Inga nya lån har jag tagit. Så jäkla skönt!!!

Nu håller vi tummarna!!!

• puss
    mity skrev 2015-03-14 13:15:36 följande:

Ni har rätt. Är lycklig att jag klarat mig så här långt på fyra månader. Från att vilja ta livet av mig till att känna hopp om att fordringsägarna kan hålla ut tre månader till för skatteåterbäringen. Det är svårt men jag hoppas!! Inga nya lån har jag tagit. Så jäkla skönt!!!

Nu håller vi tummarna!!!

Jaaaa!!! Så ska det låta!!
  • Tändstickan

Klart det kommer gå! Det kan vara tufft och det kan vara jobbigt, men du kommer ta dig genom det :)

• mity

Idag är en dålig dag. Känner mig så misslyckad som människa. Men imorgon är en ny dag.

Svar på tråden Total jävla panik