TessOphira skrev 2015-03-25 14:23:10 följande:
Det gick superbra, tackar som frågar :D
Han kunde se 5 stora blåsor och några till som var på väg att växa till sig bra. Fick ökad menopurdos och ska tillbaka på fredag och kolla hur det ser ut. Sen på måndag eller tisdag blir det äggplock!! Iiiiih.
Blev så till mig över att det är så nära nu så glömde bort att betala på vägen ut hahaha. Ringde upp kliniken och bad om ursäkt men det var ingen fara sa dom :)
Tänk vad man blir förvirrad när man blir glad haha
Loggade precis in för att höra hur det gått för dig. Vad härligt att det ser så bra ut! Vilken låååång helg du har framför dig, men tänk att det kan vara den allra sista utan ett litet frö i magen
Tänk att få vara så upprymd och glad för att det är på gång. Försök minnas den känslan! Och glömma alla de gånger det känns tungt.
Jag kunde inte hålla mig utan tog ett gravtestet (testa tidigt varianten) igår, 11 dagar efter inseminationen. Visade ingen graviditet såklart :-/ Idag har jag haft lite ljusrosa på pappret, så nu tror jag att mensen är på väg. (väntat på to-fre) Ska väl inte ge upp hoppet än, men det känns lite tungt...