• Ancha

Använder ni samma disk borste?

Till era hundars mat/vatten skål som ni använder till erat eget porslin. Diskar ni hundarnas mat/vatten skål i disk maskin???

Varför jag frågar? dels för att jag är nyfiken hur ni andra gör och dels för att vissa i min närhet tycker det är vidrigt.

Så kom igen nu å svara, berätta hur ni gör

• Svar på tråden Använder ni samma disk borste?
  • Russi

Blötlägger i eget vatten, sköljer av, diskar med den vanliga disken...
    Men inte när andra än familjen ser...

• mumama

hehe har aldrig öht funderat på att ha en annan diskbordte till hundens skålar... hummm.... jaja jag verkar ju inte vara nesam om det iaf....

• S vali s

Här använder vi samma diskborste, kör även deras mat/vattenskålar i diskmaskinen.

• Svamp Bob Fyrkant

Jag har inte hund eller katt men varför skulle det vara äckligt? Hundar är ju renare i munnen än vad vi är....

Jag ahde använt samma

• brokig

Hundars och katters mat tillverkas av sådant som vi människor inte vill äta...

• Svamp Bob Fyrkant

brokig
    näe att du inte vill äta hundmaten är väl en sak men vi snackar diskborste...suger du på borsten efter du har diskat?
    Hundmat är ju inget farligt för oss...och man sköljer väl av skålen innan man börjar borsta?
    Ja jag vet inte

• mumama

hundars torrfoder smakar som smaksatt knäckebröd
    lite OT men ändå...

• Akasha

men fy, klart man inte kan använda samma borste, vi använder inte ens samma diskbänk, ohygieniskt, hundar o katter har ju mask o andra sjukdommar oavsett hur mycket renare i munnen de sägs vara än människor.

Svar på tråden Använder ni samma disk borste?