• Anonym (Kort man)

Kvinnors längd.

Vilket är snyggast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnors längd.
  • Anonym (Kort man)
    Dixie skrev 2015-01-14 23:11:34 följande:

jag tror de flesta vill att killen ska vara längre - vilket gör att din omröstning blir konstig - jag gissar att många röstat att de vill ha en "kortare" tjej - det betyder ju inte att alla föredrar korta kvinnor. 

Jag är 15 cm kortare än min man - dock är jag längre än vad TS är! 

Jag är ts och jag är 175. Men självklart tycker inte alla att kortast är bäst, men de som gillar det är fler (i omröstningen).
  • Dixie
    Anonym (Kort man) skrev 2015-01-14 23:20:36 följande:
    Jag är ts och jag är 175. Men självklart tycker inte alla att kortast är bäst, men de som gillar det är fler (i omröstningen).
    ja, och jag är längre än dig - men fortfarande kortare än min man - så vad jag menar är att din omröstning blir konstig - för vad räknas som kort? 
  • Anonym (Kort man)
    Dixie skrev 2015-01-14 23:22:15 följande:

ja, och jag är längre än dig - men fortfarande kortare än min man - så vad jag menar är att din omröstning blir konstig - för vad räknas som kort? 

Det får man avgöra själv - antingen sett till kvinnors medellängd eller i förhållande till ens egen längd. Ingen klockren omröstning, men den ger en hint.
  • Esoada

Ideallängden för kvinnor är 160 - 170 cm, om de inte är det är det en fördel att vara under 160 cm. För långa kvinnor är inte så attraktivt, tyvärr

• Anonym (Kort man)
    Esoada skrev 2015-01-14 23:50:21 följande:

Ideallängden för kvinnor är 160 - 170 cm, om de inte är det är det en fördel att vara under 160 cm. För långa kvinnor är inte så attraktivt, tyvärr

Vad är du själv?
  • Esoada
    Anonym (Kort man) skrev 2015-01-15 00:08:11 följande:
    Vad är du själv?
    160 cm
  • Anonym (Kort man)
    Esoada skrev 2015-01-15 00:35:17 följande:

160 cm

Inte så långt.
  • Esoada
    Anonym (Kort man) skrev 2015-01-15 00:47:21 följande:
    Inte så långt.
    Den perfekta längden är det, de snyggaste kändiskvinnorna är mellan 160 - 170 cm långa
  • Anonym (Leif)
    Anonym (Iulius Seesar) skrev 2015-01-12 21:06:53 följande:

Långa och ståtliga, Breda höfter och bred rumpa!

Typ Kindberg Batra? Blä...
  • Anonym (Leif)

Kvinnor ska vara eleganta och röra sig med grace. Det gör inte kvinnor på +180 cm, utan de är då klumpiga, rör sig osexigt, som kameler.

Svar på tråden Kvinnors längd.