Kvinnors längd.
Vilket är snyggast?
Vilket är snyggast?
Svenska killar gillar inte längd skillnad alls. Medellängd för svenska killar är 183cm så flickor runt 175-180 är idealiska enligt genomsnittliga svenska killen. De längre killar föredrar längre än detta intervall och kortare killarna föredrar kortare.
Svenska killar gillar inte längd skillnad alls. Medellängd för svenska killar är 183cm så flickor runt 175-180 är idealiska enligt genomsnittliga svenska killen. De längre killar föredrar längre än detta intervall och kortare killarna föredrar kortare.
Jag är är kvinna och 180 cm lång. Jag älskar min längd och givetvis är det olika vad män föredrar. Jag har aldrig haft problem med att få uppmärksamhet från män! Har långa ben och fina former! Om du känner dig fin utstrålar du det! Det handlar om att ta hand om sig själv och klä sig efter sin kroppsform! Är stolt över att vara kvinnlig! Föredrar män som är längre än mig men en kort man kan också vara attraktiv! Allt handlar om attityd och självsäkerhet!
varför killar tror i allmänhet korta (under 165) tjejer är fula?
Jag är är kvinna och 180 cm lång. Jag älskar min längd och givetvis är det olika vad män föredrar. Jag har aldrig haft problem med att få uppmärksamhet från män! Har långa ben och fina former! Om du känner dig fin utstrålar du det! Det handlar om att ta hand om sig själv och klä sig efter sin kroppsform! Är stolt över att vara kvinnlig! Föredrar män som är längre än mig men en kort man kan också vara attraktiv! Allt handlar om attityd och självsäkerhet!
Jag är 167 cm , räknas det som "lång" då eftersom det är nån cm över medel? Lite konstig omröstning.. Om man är ungefär i min längd så brukar man ju oftast räknas som ganska "normallång" och det finns ju inte med.
Som nån skrev innan , många killar vill nog ha en tjej som är kortare än dem, men bara för det behöver ju inte tjejen vara kort.
Så du menar att din längd var okänd för killarna när de först fattade tycke för dig och började dejta?
Hur bar du dig åt för att hemlighålla din längd?
Alternativen borde varit istället t.ex:
150-155 cm, 155-160, 160-65, 165-170 osv.
Men jag tycker inte att längden spelar så stor roll när man är tjej och tror nog att de flesta killar inte bryr sig så mkt heller :) Många kanske inte vill att tjejen ska vara så mkt längre än han själv men det är ju också olika , hade en tjejkompis som var 1,80 och ofta träffade kortare killar :) Men jag skulle nog inte träffa en kille som är kortare än mig (är 1,67).