Kvinnors längd.
Vilket är snyggast?
Vilket är snyggast?
För mig är längd otroligt viktigt, sett till sexuell dragningskraft. Jag är i princip helt oattraherad av kvinnor över 160cm. Och jag har et väldigt specikt attraktionsmaximum mellan .47-155 I den delen av hjärnan som tar hand om sexuell attraktion räknas de i det närmaste som män. Jag skulle tro att det här är rätt ovanligt, för jag har inte mötts av försteålse från manliga kompisar för denna böjelse.
(Och ja, jag är lyckligt gift med en kvinna som är 149cm)
Alternativen borde varit istället t.ex:
150-155 cm, 155-160, 160-65, 165-170 osv.
Men jag tycker inte att längden spelar så stor roll när man är tjej och tror nog att de flesta killar inte bryr sig så mkt heller :) Många kanske inte vill att tjejen ska vara så mkt längre än han själv men det är ju också olika , hade en tjejkompis som var 1,80 och ofta träffade kortare killar :) Men jag skulle nog inte träffa en kille som är kortare än mig (är 1,67).
så länge tjej är mellan 165-185 , killar inte bryr sig. Detta är safe-zone.
Personligen ser jag gärna att kvinnan är kortare än mig. inte längre än 5 cm kortare :) Med eventuella klackskor blir hon ju lika lång isf och där går min gräns iaf :) Lika lång är ok. 20 cm kortare är väl lite av ett drömscenario. Men vad kan man göra om man faller för en längre egentligen :)...finns ju större bekymmer såklart om man nu ser detta som ett bekymmer.