• Anonym (Kort man)

Kvinnors längd.

Vilket är snyggast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnors längd.
  • Anonym (KlumpigKamel)
    Anonym (181) skrev 2016-02-12 22:23:02 följande:
    Precis. Jag är lång och smal av naturen. Kul att höra att jag är en klmpig kamel.
    En del hör det dom vill om inte läskunnigheten är den bästa i kombination med att hissen inte går hela vägen upp.
  • Anonym (181)
    Anonym (KlumpigKamel) skrev 2016-02-13 08:17:40 följande:

En del hör det dom vill om inte läskunnigheten är den bästa i kombination med att hissen inte går hela vägen upp.

Oj, så elak du är.
  • Anonym (Lagom!)

Lagom är bäst! 165 cm ungefär. Det är fint.

Jag är man, 184 cm.

• Anonym (spelar roll)

Snyggheten och charmen sitter väl för fan inte i längden? Hur ytliga är folk?

Ytterligare en urbota korkad omröstning. Suck

• Anonym (korta?)

Ja, jag håller med. de flesta killar är ytlig. åtminstone de som dumpar mig bara för att jag är kortare än 170. (jag är 161)

• Anonym (tycker)
    Anonym (korta?) skrev 2016-02-14 00:01:22 följande:

Ja, jag håller med. de flesta killar är ytlig. åtminstone de som dumpar mig bara för att jag är kortare än 170. (jag är 161)

Så du menar att din längd var okänd för killarna när de först fattade tycke för dig och började dejta?
    Hur bar du dig åt för att hemlighålla din längd?
  • Anonym (spelar roll)
    Anonym (tycker) skrev 2016-02-14 01:24:56 följande:
    Så du menar att din längd var okänd för killarna när de först fattade tycke för dig och började dejta? Hur bar du dig åt för att hemlighålla din längd?

Tack för dagens första skratt!
  • Celines Essence
    Anonym (korta?) skrev 2016-02-12 21:37:57 följande:
    korta tjejer som ser detta resultat kan känna sig deprimerad, men de måste veta att de har tur.
    De har bara en chans med killar som tror utseende är inte viktigare än personlighet. Så det är meningslöst att tänka på killar som tycker om ytliga ideal om kärlek.

ytliga killar som tror  är viktigt utseende är get bort. 

korta tjejer; hitta rätt kille som tror att du är perfekt med dina brister. Inte känner sig deprimerad eftersom ytliga tror att du är ful.
    Ja du...Om man blir deprimerad av att se att 41 anonyma personer föredrar korta kvinnor och 44 anonyma personer föredrar långa kvinnor, ja då har man nog rätt stora problem...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (korta?)
    Celines Essence skrev 2016-02-14 11:12:04 följande:
    Ja du...Om man blir deprimerad av att se att 41 anonyma personer föredrar korta kvinnor och 44 anonyma personer föredrar långa kvinnor, ja då har man nog rätt stora problem...
    finns det några killar som tror utseende är inte viktigt som personlighet. :) killar tror inte korta kvinnor kan vara vackra, men skönheten är inte allt.
Svar på tråden Kvinnors längd.