• Anonym (Kort man)

Kvinnors längd.

Vilket är snyggast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnors längd.
  • Progressiv
    Anonym (korta?) skrev 2016-02-11 22:21:40 följande:

hur mycket anses kort?

165 och nedåt?
    Svarar inte anonyma.
  • Anonym (man)

Korta tjejer är jättefult. Lite längre runt 170 cm.är snyggast!!

• 50killen

[quote=76329500][quote-nick]Mettes skrev 2016-02-11 22:45:08 följande:[/quote-nick]hahah orkar inte med vissa kommentarer här, är tjej på 188 cm, älskar att vara lång!

Du skulle vara perfa för mej?. Vi skulle ha ögonen på samma höjd när vi pussas å kramas????

Så där kom min åsikt

• Gillar längre

Ca.15 cm kortare än vad mannen är. Jag är 190 cm, min fru 176 cm = perfekt. När tjejerna är under 170 cm känner jag mig som en pappa, inte direkt attraktivt.

• Anonym (KlumpigKamel)
    Anonym (.) skrev 2015-01-15 13:26:13 följande:
    ja fy fan kolla bara dessa klumpiga osexiga kvinnor . kameler var det va ? 
    Jag får en känsla av att du försöker vara ironisk, men det lyckas inte riktigt. De är ju osexiga, taniga, undernärda och faktiskt klumpiga.

• Anonym (o)
    Anonym (KlumpigKamel) skrev 2016-02-12 13:57:47 följande:
    Jag får en känsla av att du försöker vara ironisk, men det lyckas inte riktigt. De är ju osexiga, taniga, undernärda och faktiskt klumpiga.
    Vad är grejen med att inte kunna framföra sina egna preferenser utan att spy ur sig negativa åsikter om andra kroppstyper?
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Olika) skrev 2015-01-12 07:42:23 följande:

En lång kvinna kan vara vacker på ett sätt medans en kort kan vara vacker på ett annat sätt... Olika längd triggar olika saker i min hjärna. Föredrar dock en i min egna längd för enkelhetens skull

Långa kvinnor är snygga, stiliga och ståtliga.
    Korta kvinnor är näpna, söta och gulliga.
  • Anonym (KlumpigKamel)
    Anonym (o) skrev 2016-02-12 14:36:31 följande:
    Vad är grejen med att inte kunna framföra sina egna preferenser utan att spy ur sig negativa åsikter om andra kroppstyper?
    Det här exemplet syftar till något osunt och dåligt. Tänk om, tänk rätt.
  • Rikard

Snygghet har mer med proportioner och drag att göra, än längd. I förhållanden föredrar jag ganska jämnlånga kvinnor, men i horisontalläge är alla längder förvånansvärt lika. Hade en flickvän som var drygt 40 cm kortare och det fungerade utmärkt.

• Anonym (181)

Jag är 181 lång. Jag är helt tillfreds med min längd trots att jag bara är ett par cm kortare än maken. Mina ex har varit samma längd/kortare. Har aldrig fått negativa kommentarer.

Just nu väger jag 70kg vilket är helt normalt. Snyggast tyckte jag själv jag var när jag vägde 65. Då var jag yngre och vilken låg naturligt där.

Svar på tråden Kvinnors längd.