Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Nu har jag fått tid till BM, första besöket blir den 3 juni, och ett besök den 17 juni.

Nu hoppas jag att jag slipper avboka dem besöken.

• WiMe06
    Syoss skrev 2015-05-12 13:38:40 följande:
    Spännande!! smile1.gif
    Ja, är förhoppningsfull denna gången håller tummarna för er nu inför BIM.
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-12 17:56:31 följande:

Ja vi får verkligen hoppas att vi kan gå på våra inskrivningar denna gången!

Ja, verkligen
  • WiMe06
    Orkide skrev 2015-05-13 22:14:10 följande:

Här har nog ÄL varit så nu är det väntan till BIM smile5.gif

Vad härligt Håller tummarna för bim nu.
  • WiMe06
    Elyssa81 skrev 2015-05-16 23:39:02 följande:

Jag tror jag haft min första ÄL efter mitt missfall, igår eller idag. Hoppas jag kan bli gravid direkt, men samtidigt så är det inte fel om det går en månad till heller så att kroppen får återhämta sig lite mer. Håll tummarna för mig. Skulle vara fint med en februaribebis. Mina andra är födda i mars och april, så lite jäktigt med kalas nästan samtidigt, men det blir ju ännu värre om BF blir i mars eller april.

Åh hoppas det tagit sig nu då håller tummarna för dig!
  • WiMe06

Fick blod på pappret ikväll när jag var på toa. Hoppas verkligen det beror på nån känslig slemhinna bara. Jag som hade en så bra magkänsla denna gången. Detta händer bara inte! Jag orkar inte en gång till

• WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-19 06:47:38 följande:
    Nej! Hur har det gått?
    Inget mer blod nu, har tid till gyn på torsdag så då hoppas jag få se ett hjärta som slår för full kraft.
  • WiMe06
    Orkide skrev 2015-05-19 11:50:17 följande:
    Håller tummarna!

Tack alla för stöd om nytt jobb o barn. Jag kommer självklart tacka ja till tjänsten om jag får möjlighet till den.
    Tack

Tycker du gör helt rätt som kommer tacka Ja om du får tjänsten kan ju inte bli bättre än att komma tillbaka till ett jobb man verkligen vill ha
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-19 11:55:17 följande:
    Lycka till!
    Tack
  • WiMe06
    Orkide skrev 2015-05-20 08:46:08 följande:

Jag köpte ett test för att testa i helgen men kunde jag hålla mig?? Nej, negativt såklart smile5.gif BIM mån/tis

Håller tummarna att det var för tidigt du testade. Jag testade på BIM-2 men fick negativt då, sen fick jag ett supersvagt streck på BIM och sen negativt med digitalt på BIM+1 ä. Så det är så olika. Men har du BIM mån/tis då är det ju flera dagar kvar
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)